تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40401.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اندروید مرورگر مایکروسافت اِج از فاز بتا خارج شد

مایکروسافت ساعاتی پیش از اتمام دوره آزمایشی مرورگر اج برای اندروید و انتشار نسخه کامل آن در گوگل پلی خبر داده است. عرضه نسخه نهایی اج در حالی اتفاق افتاده که یک روز قبل از ...

مایکروسافت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ساعاتی پیش از اتمام دوره آزمایشی مرورگر اج برای اندروید و انتشار نسخه کامل آن در گوگل پلی خبر داده است. عرضه نسخه نهایی اج در حالی اتفاق افتاده که یک روز قبل از این موضوع، مایکروسافت آپدیتی (حاوی قابلیت حالت شب و همگام سازی رمزهای عبور)  را برای نسخه بتا منتشر کرده بود.

مرورگر اج در اندروید از قابلیت همگام سازی وبسایت ها میان دیوایس های مختلف برخوردار است. این یعنی می توانید مطالعه یک وبسایت را نیمه کاره گذاشته و ادامه آن را در دیوایسی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دیگر بخوانید.

اسکنر QR Code داخلی، جستجوی صوتی و حالت مرور Hub View از جمله قابلیت های دیگر مرورگر مایکروسافت به شمار می آیند. اما بالاتر از تمام این ها، مایکروسافت دارای حالتی به نام InPrivate هم هست که موقع فعال کردن آن هیچ کدام از اطلاعات مرور وبسایت ها (تاریخچه، فایل های موقت و کوکی ها) در مرورگر ذخیره نمی شوند.

مرورگر مایکروسافت به طور کاملا رایگان عرضه شده، و می توانید در دیوایس های مبتنی بر اندروید 4.4 و بالاتر آن را نصب و تجربه کنید. برای دانلود نسخه اندروید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می توانید همین حالا به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گوگل پلی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهفام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
مرکز شما فلکه قیام شاهین دژ تعمیرات داره
پاسخ: بله در فلکه قیام شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone