تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32871.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

همه گوشی‌ها گران می‌مانند، ارز دولتی به هیچ نوع موبایلی تعلق نمی گیرد

رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه واردات موبایل با ارز ۴۴٠٠ تومانی ممکن نیست، اعلام داشت که واردکنندگان موبایل می توانند ارز خود را از طریق سامانه نیما و از محل ارز صادراتی تامین ...

رییس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه واردات موبایل با ارز ۴۴٠٠ تومانی ممکن نیست، اعلام داشت که واردکنندگان موبایل می توانند ارز خود را از طریق سامانه نیما و از محل ارز صادراتی تامین کنند.

مجتبی خسروتاج در گفت و گوی خود با ایسنا ضمن ابراز این مطلب تاکید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - داشته که در گروه بندی کالایی که اواخر تیرماه سال جاری صورت گرفت موبایل از گروه ۲ به گروه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - ۳ کالایی رفت: « قرار بر این شد تا کسانی که قصد دارند موبایل وارد کنند ارز مورد نیاز خود را از طریق  سامانه نیما تامین کنند.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان

خسروتاج ادامه داد:

«در سامانه نیما صادرکنندگان کالاهای غیر پتروشیمی و فولادی به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - نرخ رقابتی ارز ناشی از صادرات خود را عرضه می کنند و وارد کنندگان فرصت دارند تا ارز خود را از این طریق تامین کرده و نسبت به واردات اقدام کنند.»

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه در حال حاضر به دلیل اینکه موبایل به گروه ۳ کالایی منتقل شده است، واردات آن با ارز ۴۴٠٠ تومانی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد:

«در جلسه ستاد بررسی مسائل اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهوری صحبت‌هایی مطرح شد تا بتوان موبایل های ارزان قیمت که زیر ۳۰۰ دلار قیمت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - دارند در گروه ٢ کالایی قرار گیرند اما در نهایت این مسئله از نظر فنی رد شد؛ چرا که نمی‌توان برای یک تعرفه دو نرخ ارز را در نظر گرفت و این امکان وجود دارد که کم اظهاری صورت گیرد.»

با این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - تفاسیر آنطور که به نظر می‌رسد حتی موبایل‌های زیر 300 دلار هم دیگر مشمول ارز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - دولتی نخواهند شد و التهابات بازار موبایل در همه مدل‌های این دستگاه‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان

گفتنیست اخیرا اخباری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - هم در ارتباط با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - توقف ثبت سفارش واردات تلفن همراه منتشر شد که توسط وزارت صمت تکذیب و اعلام شد که واردکنندگان می‌توانند با ثبت سفارش و تامین ارز مبادله ای از طریق سامانه نیما واردات خود را انجام دهند. با این وجود در حالی این موضوع مطرح می‌شود که واردکنندگان برای گرفتن ارز به سامانه نیما مراجعه کنند که چندی پیش عضو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - کمیسیون سخت افزار سازمان نصر تهران در گفتگوی خود با دیجیاتو این سامانه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - را عملا ناکارآمد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خدابنده استان زنجان - دانسته بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone