تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40407.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

استریم موسیقی با بالاترین ولوم صدا باعث کرش کردن اسپیکر گوگل هوم مینی می شود

به نظر می رسد هر دستگاهی که گوگل در روز چهارم اکتبر به بازار عرضه کرد، حداقل چند ایراد اساسی دارد. بعد از اینکه اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی به دست خریداران دستگاه رسیدند، مشخص ...

به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نظر می رسد هر دستگاهی که گوگل در روز چهارم اکتبر به بازار عرضه کرد، حداقل چند ایراد اساسی دارد. بعد از اینکه اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی به دست خریداران دستگاه رسیدند، مشخص شد از لایه در بخش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بالایی دستگاه استفاده شده که هوم مینی را مجبور می کرد به صورت همیشگی در حالت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شنیدن فرمان های صوتی باشد. بعد از این، گوگل کاری کرد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که هوم مینی با شنیدن فرمان مشخصی، میکروفون هایش را به کار بگیرد.

اما حالا مشکلی دیگر در انجمن اینترنتی ردیت گزارش داده و به نظر می رسد کاربران با پخش موزیک های خاصی با ولوم صدای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بالا به مشکل برخورده اند. بعد از گذشت 5 الی 10 ثانیه از آغاز موسیقی و تنها وقتی که تنظیمات صدا روی بالاترین میزان ممکن باشد، گوگل هوم مینی کرش می کند.

در حال حاضر یکی از سخنگویان گوگل در فروم اسپیکر هوم دست به کار شده و از کاربران خواسته که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرش را بازسازی کرده و فوراً به کمک اپلیکیشن Google Home، گزارش فیدبکی برای گوگل بفرستند.

علاوه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر این، گوگل گفته است که در صورت استفاده از کابل برقی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رسمی عرضه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده همراه با دستگاه به جای کابل های شخص ثالث، احتمال دارد عملکرد دستگاه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به حالت نرمال باز گردد. در هر صورت مشخص است که گوگل از بروز این مشکل باخبر شده، اما هنوز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مشخص نیست که چگونه برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone