تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40399.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن تیک تیم؛ با برنامه زندگی کنید

اگر به زندگی آدم های موفق نگاهی بیاندازید، می بینید که تمام آن ها در یک ویژگی مهم اشتراک دارند: برنامه ریزی. تهیه یک طرح منسجم برای فعالیت های روزانه نه تنها باعث می شود ...

اگر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به زندگی آدم های موفق نگاهی بیاندازید، می بینید که تمام آن ها در یک ویژگی مهم اشتراک دارند: برنامه ریزی. تهیه یک طرح منسجم برای فعالیت های روزانه نه تنها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باعث می شود تا در طول روز بهتر کارهای تان را انجام دهید بلکه می تواند شما را چند قدم به موفقیت نزدیک کند.

مهمترین هدف اپلیکیشن تیک تیم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیز کمک به کاربر برای نوشتن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بهترین برنامه ممکن و اجرای آن است. حالا جای اینکه در کامپیوتر یا کاغذها برنامه کاری و تفریحی خود را بنویسید، کافیست موبایل خود را از جیب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درآورده و همان لحظه فعالیت های خود را چک کنید.

اولین نکته ای که هنگام اجرای برنامه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - متوجه آن می شوید، رابط کاربری خوب و ساده آن است. برای اضافه کردن فعالیت ها به اپلیکیشن، کافیست روی جمله «می خواهید چی کار کنید» که کلیک کرده و سپس کارهایی که در طول روز تصمیم دارید انجام دهید را یادداشت کنید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در قسمت بالا هم باید تاریخ را انتخاب نموده و فعالیت های مربوط به آن روز را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بنویسید. در اینجا اگر احساس کردید ممکن است کاری را از یاد ببرید، قابلیت این را دارید تا برای آن ها یادآور بگذارید. اولویت بندی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فعالیت ها نیز از دیگر ویژگی های این بخش به شمار می رود.

دومین قسمت تیک تیم مربوط به «رویدادها» است. این بخش همانگونه که نشان می دهد به شما بعضی اتفاقات و رویدادهای زندگی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تان را یادآوری می کند. در این قسمت می توانید رویدادها را زمان بندی کرده و هنگامی که به آن ها نزدیک شدید از اپلیکیشن بخواهید تا برای تان اعلانی بفرستد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

متاسفانه برنامه با وجود ویژگی های ساده جذابش دو نطقه ضعف دارد. تیک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تیم دارای پرداخت درون برنامه بوده و برای استفاده نامحدود از بعضی ویژگی ها باید پول بدهید. نکته اینجاست کمبود قابلیت های متمایز کننده باعث شده تا خیلی نسبت به خرید آن ترغیب نشوید.

برای سخن پایانی باید بگوییم تیک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تیم اپلیکیشن خوب و کارسازی است. به خاطر رابط کاربری ساده اپ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کرده و به کمک ویژگی یادآور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیگر نگرانی بابت فراموش کردن کارها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یا اتفاقات مهم زندگی نداشته باشید. با این وجود برنامه همچنان پتانسیل بهتر شدن را دارد.

دانلود از کافه بازار

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone