تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39011.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تقلب ال جی در اعلام رزولوشن تلویزیون های 4K

اخیرا کمپانی های بسیاری به عرضه تلویزیون های با رزولوشن 4K روی آورده اند با این حال گزارش ها حاکی از غیرواقعی بودن رزولوشن نمایشگر برخی از این تلویزیون ها است. بر اساس گزارش وب ...

اخیرا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی های بسیاری به عرضه تلویزیون های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با رزولوشن 4K روی آورده اند با این حال گزارش ها حاکی از غیرواقعی بودن رزولوشن نمایشگر برخی از این تلویزیون ها است.

بر اساس گزارش وب سایت «HD Guru» که در زمینه بررسی تلویزیون تخصص دارد تلویزیون های جدید UJ6300 ،UJ6500 ،UJ7700 و SJ8000 کمپانی ال جی در واقع رزولوشنی برابر 2.8K دارند و این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی با استفاده از ترفندهای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خاص خود آنها را به عنوان 4K معرفی کرده است.

این مساله باعث می شود هنگام مشاهده محتوای HD یا FHD مشکلی نداشته باشید اما در صورت پخش محتوای 4K و مقایسه آن در کنار تلویزیون های 4K - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - واقعی متوجه این تفاوت خواهید شد.

برای ایجاد تصویر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در تلویزیون و مانیتورها از ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و آبی استفاده شده و از آن با عنوان RGB یاد می شود.

با این حال تولیدکنندگان تلویزیون های 4K برای بهبود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - روشنایی زیرپیکسل سفید را نیز به این مجوعه اضافه می کنند که رنگبندی RGBW نامیده می شود.تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانبنابرین اغلب تلویزیون های 4K UHD در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هر سطر 3840 پیکسل دارند و هر یک از آنها از چهار زیرپیسکل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهره می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برند که به ترتیب عبارتند از قرمز، سبز، آبی و سفید.

با این حال کمپانی ال جی در تلویزیون های LCD خود این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سیستم را پیدا نکرده و به جای آن در همان رنگبندی RGB زیر پیکسل چهارم را مرتبا به رنگ سفید تغییر می دهد.

این روش «RGBW» کاهنده نامیده شده و در آن تنها 2880 زیرپیسکل RGBW مجزا ساخته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شود، در نتیجه رزولوشن نهایی 2.8K خواهد بود.تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانمنتقدان این روش عقیده دارند که به اشتراک گذاری یک پیکسل سفید علاوه بر کاهش رزولوشن به تار شدن صفحه هنگام نمایش متن و مرور وب نیز منجر می شود.

به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نظر می رسد که هدف اصلی کمپانی کره ای از این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کار کاهش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قیمت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نهایی پنل ها بوده چرا که در تلویزیون های OLED خود که قیمت بالاتری دارند، از زیرپیکسل های کامل قرمز، سبز، آبی و سفید استفاده می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone