تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20750.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با WindowSwap پنجره‌ای به آنسوی دنیا باز کنید

قرنطینه باعث شده تا کاربران برای رهایی از این وضعیت به بیرون از پنجره چشم دوخته و با تماشای مناظر زیبای اطراف، برای چند دقیقه هم که شده کرونا را فراموش کنند. اما زندگی آپارتمانی ...

قرنطینه باعث شده تا کاربران برای رهایی از این وضعیت به بیرون از پنجره چشم دوخته و با تماشای مناظر زیبای اطراف، برای چند دقیقه هم که شده کرونا را فراموش کنند. اما زندگی آپارتمانی همین لذت کوچک را نیز از درصد بالایی از مردم گرفته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - است. حال وب سایت جدیدی به نام WindowSwap راه اندازی شده که به کمک آن می‌توان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - از پنجره‌های مختلف مناظر زیبای اطراف را دید.

WindowSwap پروژه‌ای است که به خاطر قرنطینه شکل گرفته و به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از مرورگر پنجره‌ای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - به آن سوی دنیا باز کنید. خیابانی باران زده در تایلند، مزرعه‌ای زیبا در اتریش، نمایی از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - کوهستان در سوییس، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - خیابانی شلوغ در لندن، نمایی از ساحل در ژاپن، منظره‌ای زیبا از سنگاپور و غیره، مناظری هستند که می‌توانید به کمک این سایت از آن‌ها دیدن کنید.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان
قطر

ویدیوهای این سایت از پیش ضبط شده هستند و برای ارسال ویدیو در آن باید کلیپی ۱۰ دقیقه‌ای از منظره زیبا که پنجره نیز باید در کادر مشخص باشد، با فرمت HD ذخیره کرد و همراه با اسم و مکان در سایت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - آپلود کرد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - در سایت نوشته شده که کاربران می‌توانند ویدیوهای افقی، عمودی، دایره‌ای و با هر نوع پنجره‌ای را در این سایت آپلود کنند.

بسیاری از مردم دنیا که منزل آن‌ها در برابر مناظر زیبا قرار گرفته، در حال اشتراک گذاری کلیپ در این سایت هستند. البته همه کلیپ‌ها هم زیبا و منحصر به فرد نبوده و کلیپ‌های عجیبی مثل آویزان کردن لباس‌ها روی بند توسط مردی در شانگهای چین نیز در این سایت به چشم می‌خورند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد سایت WindowSwap این است که مناظر زیادی برای دیدن کردن دارد و اگر از منظره‌ای خوشتان نیامد، می‌توانید با یک کلیک پنجره بعدی را باز کنید و با منظره جدیدی روبرو شوید. در ادامه چند نمای زیبا از این سایت را مشاهده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - می‌کنید:

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان
ترکیه
تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان
سوییس
تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان
هند
تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان
اتریش
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا میتونم یه سوال بپرسم شما شهرک مولوی کردستان اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در شهرک مولوی شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ماهوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ آیا سمت مبارک آباد کردستان هم اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در مبارک آباد شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هوورشت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر تعمیرگاه شما دور و بر شهرک مولوی کردستان سرویس میده
پاسخ: بله در شهرک مولوی شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone