تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20758.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دوربین لایکا M10-R با سنسور فاصله یاب رنگی ۴۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

شرکت آلمانی لایکا از تازه ترین دوربین فول فریم سری M10 خود با نام M10-R رونمایی کرد. این دوربین که به یک فاصله یاب ۴۰ مگاپیکسلی مجهز شده به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی ...

شرکت آلمانی لایکا از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - تازه ترین دوربین فول فریم سری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - M10 خود با نام M10-R رونمایی کرد. این دوربین که به یک فاصله یاب ۴۰ مگاپیکسلی مجهز شده به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی M10 و مدل M10-P است. البته لایکا یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی دیگر از همین سری به نام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - M10 Monochrom دارد که صرفا برای عکاسی سیاه و سفید ساخته - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - شده. M10-R قرار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - است که تا انتهای این ماه با قیمت ۸۲۹۵ دلار در رنگ های مشکی و نقره ای به بازار عرضه گردد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران

لایکا M10-R همان بادی سری M10 را به ارث برده و صفحه نمایش تاچ، اینترفیس، باتری، پردازنده و شاتر آن نیز درست مانند مدل M10-P است با این تفاوت که سنسور به کار رفته در آن محدوده ایزو ۱۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دارد و بنابر ادعای کمپانی سازنده اش برد داینامیک بهتری نسبت به سنسورهای ۲۴ مگاپیکسلی دارد. تازه ترین دوربین فول فریم از سری M10 لایکا فاقد هرگونه قابلیت ضبط ویدیو است هرچند که به وای فای داخلی مجهز شده و با اپلیکیشن موبایل FOTOS لایکا نیز سازگاری دارد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران

از جمله معایب لایکا M10-R هم میتوان به نبود امکانات کاربردی از جمله فوکوس خودکار و اکسپوژر خودکار پیشرفته اشاره کرد. اما نگران نباشید بعد از آنکه به سبک خاص عکاسی و فوکوس M10-R عادت کردید می توانید عکس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - هایی بسیار زیبا با آن از سوژه هایتان بگیرید.

لایکا M10-R با رزولوشن ۴۰.۸۹ مگاپیکسلی خود به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به سایر مدل های خانواده M10 دارد با این حال سرعت آن با M10-P تقریبا یکیست. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - همچنین در زمان مشاهده عکس ها روی نمایشگر LCD دستگاه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - یا زوم روی آنها هیچ تاخیری مشاهده نخواهید کرد. اما باید در نظر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - داشته باشید که عکس های گرفته شده با این محصول حجم بالایی دارند و برای مثال یک عکس JPEG گرفته شده با آن ۱۲ مگابایت فضا اشغال می کند و حجم عکس های DNG RAW هم به تنهایی بالاتر از ۴۰ مگاپیکسل است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران

M10-R پنجمین نسخه از سری فاصله یاب های M10 است که از سال ۲۰۱۷ تاکنون به تدریج معرفی شده اند و آنطور که لایکا گفته M10R بهترین نسخه در میان این سری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرزان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال تکنوگاز RS790 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone