تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20746.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مینی پی‌سی ایسوس PN50 معرفی شد؛ کامپیوتری قدرتمند با پردازنده AMD

ایسوس PN50 با پردازنده رایزن 7 4800U از راه رسید. این مینی پی‌سی ابعاد کوچکی دارد و می‌تواند از چهار مانیتور با رزولوشن 4K پشتیبانی کند. این محصول جدید ایسوس برای استفاده خانگی و تجاری مناسب ...

ایسوس PN50 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - با پردازنده رایزن 7 4800U از راه رسید. این مینی پی‌سی ابعاد کوچکی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - دارد و می‌تواند از چهار مانیتور با رزولوشن 4K پشتیبانی کند.

این محصول جدید ایسوس برای استفاده خانگی و تجاری مناسب است و با توجه به استفاده از جدیدترین پردازنده‌های AMD سری رایزن ۴۰۰۰ قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین به گرافیک رادئون Vega 7 مجهز شده است. در حالی که به اعتقاد بسیاری مینی پی‌سی‌ها به علت ابعاد کوچک قدرت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - بالایی ندارد، PN50 می‌تواند کارهای سنگین را نیز انجام دهد.

این کامپیوتر کوچک در بنچمارک PCMark 10 به امتیاز ۵۲۸۰ دست - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - پیدا کرده که برای یک مینی‌ پی‌سی امتیاز قابل توجهی محسوب می‌شود. با توجه به پردازنده قدرتمند به همراه گرافیک مجتمع Radeon Vega 7، می‌توان حداکثر ۴ مانیتور با رزولوشن 4K را به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - این دستگاه متصل کرد که کارایی آن را برای کاربران افزایش می‌دهد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران

مینی پی‌سی ایسوس PN50 طراحی مدرنی دارد و برای بدنه آن از آلومینیوم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده شده است. با توجه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - به ابعاد کوچک، این دستگاه فضای زیادی اشغال نمی‌کند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - و می‌توانید از آن روی هر سطحی استفاده کنید. این محصول ایسوس صدای زیادی تولید نمی‌کند و در حالتی که بیکار باشد، صدای آن برابر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - ۲۱.۹ دسی بل است و اگر مشغول انجام کار سنگینی باشد، صدای آن به ۳۴.۷ دسی بل افزایش پیدا خواهد کرد.

در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - جلوی این دستگاه یک پورت USB 3.2 Gen 1 و USB 3.2 Gen Type-C به همراه درگاه کارت حافظه Micro SD قرار گرفته است. بخش پشتی این مینی پی‌سی پورت HMDI، یک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - پورت USB 3.0 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - Gen - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - 2 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - Type-C، جک RJ4، دو پورت USB 3.2 Gen 1 و ورودی برق را میزبانی می‌کند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - زیر پورت HDMI و USB Type-C یک پورت قرار گرفته که می‌توان آن را باتوجه به نیاز تغییر داد.

این دستگاه طراحی حافظه دوگانه دارد و می‌توان در آن از هارد دیسک ۲.۵ اینچی با حداکثر ظرفیت ‍۱ ترابایت و حافظه M.2 SSD با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت استفاده کرد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گلوگاه استان مازندران - ایسوس PN50 در بالاترین مدل به ۶۴ گیگابایت رم مجهز می‌شود. این دستگاه از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل ویندوز ۱۰ دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone