تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20733.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات نهایی استاندارد DDR5 اعلام شد؛ رم‌های ترابایتی در راهند

«JEDEC» مشخصات نهایی استاندارد رم DDR5 را منتشر کرده که پاسخگوی نیازهای کاربران و سیستم‌های سرور در آینده خواهد بود. در این نوع عملکرد و بهره‌وری افزایش پیدا کرده، حداکثر ظرفیت حافظه به ازای هر ...

«JEDEC» مشخصات نهایی استاندارد رم DDR5 را منتشر کرده که پاسخگوی نیازهای کاربران و سیستم‌های سرور در آینده خواهد بود. در این نوع عملکرد و بهره‌وری افزایش پیدا کرده، حداکثر ظرفیت حافظه به ازای هر دیوایس چهار برابر شده و - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کند.

مدیر کمیته حافظه JC-42 و معاون اجرایی ریاست شرکت «Montage Technology»، «دسی رودن» اعلام کرده:

«استاندارد رم DDR5 با بهبود عملکرد و - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اطمینان‌پذیری و حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، آماده پشتیبانی و فعال‌سازی تکنولوژی‌های نسل آینده است. فداکاری و تلاش فوق‌العاده بیش از ۱۵۰ کمپانی عضو JEDEC باعث ایجاد استانداردی شده که تمام نیازهای صنایع شامل نیازهای سیستم، فرایندهای تولید، طراحی مدار و ابزارهای شبیه‌سازی و تست را پاسخ می‌دهد و توانایی‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توسعه‌دهندگان را برای نوآوری افزایش می‌دهد و باعث پیشرفت در محدوده وسیعی از فناوری‌ها می‌شود.»

تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با افزایش تعداد هسته‌های پردازنده، به پهنای باند حافظه و همچنین ظرفیت بالاتر آن نیاز است. کنترلرهای مموری‌های مدرن می‌توانند حداکثر از دو ماژول DRAM‌ به ازای هر کانال پشتیبانی کنند که علت آن، محدودیت‌های یکپارچگی سیگنال است. شما - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌توانید از ۱۶ تا ۴۸ - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماژول حافظه استفاده کنید. DRAM یکی از مصرف‌کنندگان اصلی انرژی است، بنابراین پایین آوردن آن برای استانداردهای جدید ضروری است.

مدیر ارشد فناوری بخش محاسبات و گرافیک شرکت AMD، «جوی مکری» اعلام کرده:

«محاسبه با کارایی بالا نیازمند حافظه‌ای است که همگام با تقاضای روزافزون پردازنده‌های امروزی باشد. با انتشار استاندارد DDR5، ای‌ام‌دی بهتر می‌تواند محصولات - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و کاربران نهایی در آینده طراحی کند.»

چهار برابر شدن ظرفیت

رم‌های DDR4 در ظرفیت‌های ۲، ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی موجود هستند، در حالی که ظرفیت رم‌های DDR5 برابر ۸، ۱۶، ۲۴، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است. این ظرفیت می‌تواند باعث ساخت ماژول مموری سرور با ظرفیت بالا (چندین ترابایت) در آینده دور شود.

در بخش کامپیوترهای عادی نیز می‌توان به امکان افزایش رم لپ‌تاپ‌ها - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - چرا که می‌توان با یک رم ظرفیت بالاتری در اختیار آن‌ها قرار داد و فضای بیشتری نیز اشغال نخواهد شد. در سال‌های آینده ماژول‌های حافظه ۶۴ گیگابایتی برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از راه می‌رسند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

دو برابر شدن نرخ انتقال اطلاعات

معاونت ریاست گروه «Data Platforms»، «کارولین دورن» گفته:

«DDR5 با تلاش گسترده‌ای میان صنایع توسعه پیدا کرده و یک - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیشرفت بزرگ در ظرفیت حافظه - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - محسوب می‌شود. - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای اولین بار با افزایش ۵۰ درصدی پهنای باند در شروع یک فناوری جدید برای پاسخگویی به نیازهای هوش مصنوعی و محاسبات با توان - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بالا هستیم.»

علاوه بر چهار برابر شدن ظرفیت، استاندارد رم DDR5 بهبودهای دیگری را نیز تجربه کرده - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. سرعت - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتقال دیتا در استاندارد جدید از ۴.۸ گیگابیت بر ثانیه آغاز می‌شود و به صورت رسمی - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به ۶.۴ گیگابیت بر - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ثانیه می‌رسد. شرکت «SK Hynix» اعلام کرده - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که به دنبال افزایش سرعت I/O - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به ۸.۴ گیگابیت - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بر ثانیه به ازای هر پین است.

در راستای امکان افزایش نرخ انتقال اطلاعات و مقیاس‌پذیری بلندمدت آن، توسعه‌دهندگان چندین نوآوری برای این - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - استاندارد درنظر - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گرفته‌اند که شامل حالت‌های آموزشی جدید و بهبودیافته می‌شود.

تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بهبود بهره‌وری

برای افزایش راندمان خواندن حافظه، استاندارد جدید در سیستم‌های با لاین کش ۶۴ بایتی «Burst Length» را به ۱۶ بایت و برای ماشین‌های با لاین کش ۱۲۸ بایت به ۳۲ بایت افزایش می‌دهد. - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در راستای بهبود بیشتر عملکرد، DDR5 طرح‌های رفرش بهتری دارد و همچنین تعداد گروه بانک نیز افزایش پیدا کرده است.

اگرچه رم DDR5 طراحی ماژول ۲۸۸ پینی را از DDR4 به ارث - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برده، اما معماری DIMM تغییرات چشمگیری داشته است. هر ماژول DDR5 دارای دو کانال ۳۲/۴۰ بیتی مستقل به همراه آدرس/فرمان ۷ بیتی است. به گفته «میکرون»، پهنای باند - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موثر رم DDR5 نسبت به DDR4 حتی در سرعت I/O یکسان، - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۳۶ درصد بیشتر است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

کاهش مصرف انرژی

مصرف DRAM‌ برای کلاینت و سرورها اهمیت دارد، بنابراین استاندارد رم DDR5 ولتاژ تغذیه مموری را با ۳ درصد - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دامنه نوسان مجاز تا ۱.۱ ولت پایین آورده و همچنین حالت‌های صرفه‌جویی انرژی اضافه معرفی کرده است. بخاطر نرخ نوسان پایین، تمام ماژول‌های DDR5 با ماژول‌های تنظیم ولتاژ و آی‌سی مدیریت توان از راه می‌رسند که افزایش قیمت را برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مشتریان عادی در پی دارد.

زمان عرضه رم‌های DDR5

JEDEC پیش از عرضه تجاری - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رم با استاندارد جدید، مشخصات آن را منتشر می‌کند. بر اساس اطلاعات - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - منتشر شده از سوی AMD، اینتل و IBM، این شرکت‌ها توسعه پلتفرم‌های سرور برای پشتیبانی از DDR5 را آغاز کرده‌اند و از اواخر سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند. JEDEC اعلام کرده پس از عرضه پلتفرم‌های سرور، مشتریان عادی باید - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - منتظر این نوع رم باشند.

برای سرعت بخشیدن به - تعمیرات یخچال بکو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روند طراحی و توسعه پلتفرم‌های مبتنی بر DDR5، امروز شرکت میکرون با همکاری شرکت‌های «Renesas» ، «Rambus» ،«Montage» و «Synopsys» برنامه «DR5 Technology Enablement Program» را راه‌اندازی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone