تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20761.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی گلکسی M01s سامسونگ با قیمت ۱۳۳ دلار در هند رونمایی شد

حدودا یک ماهی از معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی M01 و M11 می گذرد و حالا شرکت کره ای سازنده آنها محصول تازه ای به نام گلکسی M01s را به این خانواده اضافه کرده است. ...

حدودا یک ماهی از معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی M01 و M11 می گذرد و حالا شرکت کره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ای سازنده آنها محصول تازه ای به نام گلکسی M01s را به این خانواده اضافه کرده است. سامسونگ گلکسی M01s یک گوشی اقتصادی است که برای بازار هند ساخته شده و قرار است جایگزین مدل M01 شود هرچند که سامسونگ قصد دارد هر دوی این گوشی ها را علیرغم تفاوت های اندکشان در کنار یکدیگر به فروش برساند.

این گوشی به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی فول اچ دی پلاس مجهز شده که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در بخش بالایی آن هم برش اینفینیتی V سامسونگ به چشم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خورد. البته در بخش پایینی نمایشگر که اصطلاحا به آن چانه می گویند حاشیه اندکی دیده می شود اما این گوشی دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۸۱.۸ درصدی است که رقم نسبتا خوبی است. تازه ترین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گوشی اقتصادی سامسونگ توان پردازشی خود را از چیپست هشت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هسته ای هلیو P22 مدیاتک می گیرد که سه گیگابایت رم نیز آن را همراهی میکند. این چیپست ۱۲ نانومتری تنها اندکی از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام در گوشی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - M01 قدرتمندتر است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

گوشی M01s در بخش عکاسی به امکاناتی نظیر دوربین اصلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دوگانه با حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در عین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حال برای گرفتن سلفی هم این موبایل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را در خود جای داده که تفاوت چندانی با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مدل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - M01 ندارد.

از دیگر امکانات این گوشی میتوان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره نمود که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند. خبری از پورت USB-C در بدنه این موبایل نیست هرچند که سامسونگ یک حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی بدنه آن تعبیه کرده است. گلکسی M01s همچنین به اندروید ۹ مجهز شده که آن نیز به رابط کاربری One UI مزین گردیده است.

شرکت سامسونگ در نظر دارد M01s را تنها در یک پیکره بندی با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش برساند هرچند که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی امکان ارتقاء آن تا ۵۱۲ گیگابایت هم فراهم خواهد بود. گلکسی M01s قرار است که در دو رنگ خاکستری و آبی روشن با قیمت ۱۳۳ دلار به بازار هند عرضه شود و فروش آن در سایر بازارها همچنان در هاله ای از ابهام است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone