تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20740.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه اپلیکیشنی با ردیابی داده‌ها وضعیت سلامت ذهنی کاربران را پایش می‌کند

محققان دانشگاه دالووسی کانادا اپلیکیشنی توسعه داده‌اند که سلامت ذهنی کاربران را با توجه به نحوه استفاده از موبایل هوشمند و محتواهای مورد نظر می‌سنجد. به گزارش CBC، این اپلیکیشن می‌تواند به جامعه پزشکان و ...

محققان دانشگاه دالووسی کانادا اپلیکیشنی توسعه داده‌اند که سلامت ذهنی کاربران را با توجه به نحوه استفاده از موبایل هوشمند و محتواهای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مورد نظر می‌سنجد.

به گزارش CBC، این اپلیکیشن می‌تواند به جامعه پزشکان و روانشناسان به گونه‌ای کمک کند که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خارج از تایم اداری نیز بتوانند به مردم از نظر سلامت ذهنی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یاری برسانند. اپلیکیشن مورد بحث که PROSIT نام دارد، از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ابتدای ماه فوریه وارد فاز آزمایشی شده و رفتار بیش از سیصد متقاضی را تحت پایش قرار داده است که نیمی از آنها بیماران - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بخش سلامت ذهنی بوده‌اند.

پروفسور «ساندرا میر» از دانشگاه دالووسی در این رابطه توضیح می‌دهد: «ما می‌توانیم از طریق رفتار کاربر با گوشی هوشمندش متوجه شویم آیا فرد عصبی یا افسرده است یا خیر. به هیچ عنوان لازم نیست محتوای مد نظر آنها را بفهمیم، فقط کافی است - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - افراد و نحوه بروز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - احساسات خود به هنگام گفتگو گوش فرا دهیم».

برای تشخیص وضعیت سلامت ذهنی کاربر، این اپلیکیشن از سنسورهای موجود روی گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند تا پانزده بخش مختلف را تحت نظارت قرار دهد. از جمله این بخش‌ها می‌توان به مقدار خوابیدن او، دفعات تمرین یا ورزش کردن، آمار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تعامل از طریق پیام، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمان روشن بودن نمایشگر، و سلیقه انتخاب موسیقی اشاره کرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«ریتا اورجی» متخصص کامپیوتری تیم توسعه PROSIT در این رابطه اضافه می‌کند: «حتی نحوه تایپ کردن کاربر می‌تواند به تشخیص وضعیت سلامت ذهنی مخاطب کمک کند. وقتی افراد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - احساساتی می‌شوند، وقتی عصبانی هستند، و در بسیاری شرایط دیگر، نحوه و سرعت تایپ کردن و حتی فشاری که به دکمه‌های کیبورد روی نمایشگر وارد می‌شود نیز تغییر می‌کند».

علاوه بر پایش و نظارت بر داده‌های یاد شده، اپلیکیشن PROSIT برای ارائه نتایج بهتر هر از گاهی از کاربر می‌خواهد تا گزارش احوال خود را ارائه دهند. در واقع مخاطب هر هفته یک بار به دلخواه می‌تواند فایل صوتی ۹۰ ثانیه‌ای شامل شرح حال بهترین لحظات هفته اخیرش را ضبط و ارسال کند. علاوه بر این اپلیکیشن چند مدت یک بار از کاربر می‌خواهد تا حسش در لحظه، از جمله اینکه چقدر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خوشحال یا ناراحت است و مواردی مشابه را در میان بگذارد.

بدون شک با تایید مجوزهایی بی‌شمار برای دسترسی اپلیکیشن به داده‌های کاربر، برخی نگران امنیت خود خواهند بود. در این راستا توسعه دهندگان تاکید دارند که تمام این موارد به صورت حفاظت شده در سرورهای ایمن اپلیکیشن پایش خواهند شد و هیچ محتوایی به صورت دائمی ثبت یا نگهداری نمی‌شود.

توسعه این اپلیکیشن هنوز ادامه دارد و محققان بر این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باور هستند در آینده می‌توان حتی برخی رفتارهای ذهنی کاربران را پیش‌بینی کرد. دسترسی به چنین ابزاری در دوران پاندمی ویروس کرونا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که مردم خودشان را در خانه قرنطینه کرده‌اند و راه‌های برقراری ارتباط مستقیم با پزشکان دشوار است، بسیار کاربردی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone