تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20756.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ریلمی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۵ واتی؛ شارژ کامل باتری در ۲۰ دقیقه

تنها دو روز پس از رونمایی اوپو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی، ریلمی فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی خود به نام UltraDART را معرفی کرد. به گفته سازنده این تکنولوژی می‌تواند باتری ۴ هزار ...

تنها دو روز پس از رونمایی اوپو از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی، ریلمی فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی خود به نام UltraDART را معرفی کرد. به گفته سازنده این تکنولوژی می‌تواند باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خالی را در مدت زمان تنها ۳ دقیقه ۳۳ درصد و در مدت ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

ریلمی می‌گوید فناوری ۱۲۵ واتی UltraDART به لطف بهره مندی گوشی‌ جدید این شرکت از دو سلول با درجه بندی 6C، قادر به تبدیل ۹۸ درصد از انرژی الکتریکی است. درجه بندی C به خصوصیات شارژ و تخلیه باتری مربوط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده و به طور کلی کیفیت و مقاومت باتری در برابر نرخ شارژ بالا و داغ شدن را نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان

به گفته ریلمی فرآیند تبدیل برق در فناوری ۱۲۵ واتی جدید این شرکت پیچیدگی خاصی نداشته و شارژر برق ۲۰ ولت ۶.۲۵ آمپر را با عبور دادن از سه مدار موازی، به برق ۱۰ ولت ۱۲.۵ آمپر تبدیل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و دو سلول ۲ هزار میلی آمپر ساعتی را به طور همزمان شارژ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌کند.

ریلمی برای محافظت از گوشی حین شارژ شدن، ۱۴ سنسور دما را در معماری باتری قرار داده و همچنین سیستم‌های خنک کننده اضافه را درون گوشی تعبیه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده است. ریلمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌گوید با این کارها دمای میانگین فناوری UltraDART حین شارژ کردن گوشی از ۴۰ درجه سانتی گراد فراتر نخواهد رفت.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان

فناوری UltraDART از پروتکل‌های مختلف شارژ از جمله 125W PPS، 65W PD و 36W QC پشتیبانی کرده و همچنین با استانداردهای قبلی Dart، تمام نسخه‌های فناوری VOOC و Warp Charge سازگار است. این پشتیبانی قوی با توجه به اینکه ریلمی بارها همکاری با بخش تحقیق و توسعه اوپو و همچنین وان پلاس - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - را تأیید کرده، تعجب برانگیز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیست.

ریلمی همچنین قصد دارد از دو شارژر ۵۰ و ۶۵ واتی بسیار باریک SuperDart رونمایی کند که به گفته این شرکت قرار است با وزن سبک، جایگزین شارژرهای بزرگ فعلی شده و به راحتی قابل حمل باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone