تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20768.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به صورت تصادفی رندر پیکسل 4A را منتشر کرد

گوگل برای لحظاتی به اشتباه رندری از موبایل پیکسل 4A را در وب‌سایت خودش منتشر کرده که احتمالا به نزدیک شدن به موعد رونمایی از این میان رده اشاره دارد. قدمت شایعات و افشاگری‌ها در ...

گوگل برای لحظاتی به اشتباه رندری از موبایل پیکسل 4A را در وب‌سایت خودش منتشر کرده که احتمالا به نزدیک شدن به موعد رونمایی از این میان رده اشاره دارد.

قدمت شایعات و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - افشاگری‌ها در رابطه با موبایل گوگل پیکسل 4A تقریبا به یک سال پیش بر می‌گردد. از شهریور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - پارسال بود که شنیده شد گوگل می‌خواهد میان رده‌ای تازه در دو نسخه معرفی و به بازار عرضه کند، که البته گویا بعدا ساخت نسخه XL آن منتفی شد و فقط پیکسل 4A باقی ماند.

طی ماه‌های اخیر عکس‌ها و حتی ویدیوهای متعددی از این گوشی هوشمند مشاهده کرده‌ایم، اما حالا خود گوگل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - به اشتباه رندری رسمی از پیکسل 4A را در نسخه کانادایی وب‌سایت رسمی‌اش منتشر کرد و بلافاصله - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - آن را حذف نمود. البته آنها این عکس را به اشتباه روی صفحه Nest Wifi آپلود کرده بودند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران

تاریخ مندرج در صفحه اصلی این گوشی دوازدهم ماه می را نشان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - می‌دهد که دقیقا موعد برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان گوگل بوده که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا کنسل شد. بنابراین انتظار می‌رود پیکسل 4A در آینده نزدیک و در رویدادی مجازی رونمایی شود.

رندر مورد بحث رنگ مشکی مات پیکسل 4A را نشان می‌دهد که دکمه قفل با رنگ آبی روشن در کنار آن دیده می‌شود. دوربین هم به وضوح در پشت بدنه قرار گرفته که البته فقط یک لنز دارد و سنسور اثر انگشت نیز نزدیک آن است. همچنین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - به نظر می‌رسد جک هدفون در بالای بدنه تعبیه شده. لنز دوربین سلفی هم در گوشه چپ و بالای نمایشگر به شکل یک حفره کوچک دیده می‌شود.

بر اساس شایعات قبل، این موبایل میان رده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 730 با همراهی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. نمایشگر اصلی از نوع امولد ۵.۸۱ اینچی و با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است و دوربین سلفی جایگذاری شده در گوشه آن ساخت سونی بوده و ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. لنز دوربین اصلی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - هم ساخته شده توسط سونی و ۱۲.۲ مگاپیکسل کیفیت دارد که با لرزش‌گیر اپتیکال همراه شده است.

گفتنی است ماه پیش موبایل گوگل پیکسل 4A تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را دریافت کرد و به همین ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم رونمایی و عرضه آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - بسیار نزدیک است. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مازندران استان مازندران - ناگفته نماند که هفته پیش نسخه 5G این موبایل هم در داده‌هایی از شرکت گوگل یافت شده. مدتی بعد هم احتمالا باید منتظر معرفی گوگل پیکسل 5 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone