تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20766.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رشد ۱۳.۱ درصدی درآمد هواوی در نیمه اول ۲۰۲۰ با وجود تحریم و کرونا

هواوی می‌گوید با وجود افزایش تحریم‌ها و کاهش فروش گوشی در دوران کرونا، درآمد این شرکت در نیمه اول سال جاری میلادی ۱۳.۱ درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل رشد داشته ...

هواوی می‌گوید با وجود افزایش تحریم‌ها و کاهش فروش گوشی در دوران کرونا، درآمد این شرکت در نیمه اول - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال جاری میلادی ۱۳.۱ درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل رشد داشته است.

هواوی در بیانیه مطبوعاتی جدید خود اعلام کرد درآمد این شرکت در نیمه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اول سال ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به ۶۴.۸۸ میلیارد دلار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رسیده است. این شرکت در مدت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زمان یاد شده به حاشیه سود خالص ۹.۲ درصد دست یافت که نسبت به بازه مشابه در سال ۲۰۱۹ (۸.۷ درصد)، افزایش جزئی داشته است.

هواوی به عواملی که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سبب افزایش درآمد این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۰ شدند اشاره‌ای نکرد، اما در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیانیه خبری خود اعلام کرد که با وجود دنیاگیری بیماری کووید-۱۹، تمرکز اصلی کسب و کار این شرکت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یعنی «فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات نه تنها - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به ابزاری حیاتی برای مبارزه با ویروس تبدیل شده‌اند، بلکه موتور احیای وضعیت اقتصادی نیز بوده‌اند.»

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

رشد درآمد هواوی در حالی رخ می‌دهد که دولت ایالات متحده کشورها را تحت فشار قرار داده تا تجهیزات این شرکت را از زیرساخت شبکه 5G حذف کنند. بریتانیا قرار است از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال جاری میلادی تجهیزات این شرکت چینی را از شبکه 5G خود حذف کند؛ اقدامی که به گفته منتقدین ضرر ۲ میلیارد پوندی به بریتانیا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وارد می‌کند و وضعیت آنتن دهی را نیز با مشکل مواجه خواهد ساخت.

هواوی در گزارش یاد شده به جزئیات فروش محصولات در مناطق مختلف اشاره‌ نکرد، اما می‌توان حدس زد که بازار چین بیشترین تأثیر را در رشد درآمد این شرکت داشته - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است. هواوی و رقیب خانگی‌اش یعنی شرکت ZTE که آمریکا آن را هم در لیست سیاه تحریم‌ها قرار داده، بخش اعظم قراردادهای احداث - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایستگاه 5G برای اپراتورهای بزرگ موبایل در چین را بین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یکدیگر تقسیم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده‌اند. اپراتورهای چینی همچنین قرار است گوشی‌های 5G هواوی را به مشتریان بفروشند که به طور طبیعی در درآمدهای این شرکت اثر مثبت خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone