تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20762.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر تبلت 6 و X6 معرفی شدند؛ پشتیبانی از قلم دیجیتال و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

آنر از تبلت‌های جدید «آنر تبلت 6» و «X6» رونمایی کرد. این دو محصول از پنل LCD برخوردار بوده و با سیستم عامل اندروید ۱۰، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و چیپست Kirin 710A به ...

آنر از تبلت‌های جدید «آنر تبلت 6» و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - «X6» رونمایی کرد. این دو محصول از پنل LCD برخوردار بوده و با سیستم عامل اندروید ۱۰، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و چیپست Kirin 710A به بازار عرضه می‌شوند.

بزرگ ترین تفاوت میان آنر تبلت 6 و X6 به نمایشگر مربوط می‌شود. آنر تبلت 6 نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن +FHD و X6 صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. هر دو محصول از ۲ اسپیکر و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و در پنل پشتی آن‌ها دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. ظرفیت باتری در هر دو مدل ۵ هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعت است و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان

آنر تبلت 6 و X6 از قلم دیجیتال مجیک پنسل پشتیبانی کرده و اپلیکیشن‌های آموزشی Huawei Education Center و Children’s - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - Paradise به طور پیش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - فرض روی آن‌ها نصب شده است. هر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - دو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - مدل با رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ به دست مشتری می‌رسند.

آنر تبلت 6 (مدل وای فای) با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - با شروع قیمت ۱۸۵ دلار و مدل LTE با رم ۴ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - با قیمت ۲۷۱ دلار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - از تاریخ ۲۸ ژوئیه (۷ مرداد) به بازار عرضه می‌شوند.

آنر تبلت X6 (مدل وای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - فای) با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با شروع قیمت ۱۵۷ دلار و مدل LTE با رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت نیز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۱۷۱ دلار قیمت گذاری شده است. فروش این مدل از ماه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - آینده میلادی در چین آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه این دو محصول - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - در بازارهای بین المللی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ احیانا شهرک پروار بویین زهرا یخچال آرچلیک ACN1521 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهرک پروار شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone