تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20738.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پلتفرم‌های Chat، Rooms و Meet در جیمیل ادغام می‌شوند

گوگل از آپدیت بزرگی برای کاربران G Suite رونمایی کرد که پلتفرم‌های جیمیل، چت، Docs و Meet را در هم ادغام کرده و به زودی برای نسخه وب و موبایل منتشر خواهد شد. به گزارش ...

گوگل از آپدیت بزرگی برای کاربران G Suite رونمایی کرد که پلتفرم‌های جیمیل، چت، Docs و Meet را در هم ادغام کرده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - و به زودی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - برای نسخه وب و موبایل منتشر خواهد شد.

به گزارش تک کرانچ، تیم G Suite می‌گوید دلیل اصلی پروژه ادغام پلتفرم‌های گوگل این است که کاربران به طور مداوم در حال جابجایی بین حالت‌های ارتباطی مختلف مثل ایمیل، چت، گفتگوی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - دیداری و تصویری هستند. گوگل با توجه به همین مساله در آپدیت جدید این راه‌های ارتباطی را یکجا کنار هم جمع کرده و در قالب اپ جیمیل ارائه می‌کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان

در نسخه جدید جیمیل سرویس تماس تصویری Meet به نوار پایین اپ موبایل اضافه شده تا کاربران به راحتی بین این سرویس و ایمیل جابجا شوند. در همین قسمت پلتفرم‌های Rooms و Chat قرار گرفته‌اند. ارائه این چهار سرویس در یک اپلیکیشن واحد به این معنی است که حالا کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن‌های آن‌ها را در یک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - مکان مدیریت کرده و از سوییچ کردن بین اپ‌های اختصاصی رهایی یابند.

در حال حاضر این آپدیت تنها برای کاربران G Suite منتشر می‌شود، اما گوگل قصد دارد آن را در آینده در دسترس کاربران - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - معمولی هم قرار دهد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان

گوگل همچنین از قابلیت‌های دیگری برای G Suite رونمایی کرد. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - برای مثال چت روم‌ها حالا قابلیت اشتراک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - فایل و تسک‌ها را دریافت کرده‌اند و مدیر می‌تواند تسک‌ها را به کاربران اختصاص داده و کاربران خارج از شرکت را به روم‌ دعوت کند. حالا می‌توان در روم بدون نیاز به باز کردن چند وب اپلیکیشن، پنجره چت را در یک سمت باز کرده و در سمت دیگر فایل را ویرایش کرد.

همچنین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - حالا در جیمیل می‌توان علاوه بر ایمیل‌ها، چت‌ها را نیز جستجو کرد. پین کردن روم‌ها امکان پذیر شده و گزینه‌های جدید «do not disturb» و «out of office» اضافه شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چرمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر مرکز شما سمت شهرک معلم تربت جام سرویس میده
پاسخ: بله در شهرک معلم شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone