🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20735.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مکان‌یابی دقیق‌تر بوسیله قابلیت Live View AR در گوگل مپس ممکن شد

در مناطق پرجمعیت دنیا با استفاده از GPS و وای فای نمی‌توان موقعیت مکانی را به طور دقیق مشخص کرد. این مساله سبب می‌شود تا مسیریابی در شهر با پای پیاده و یا با خودرو ...

در مناطق پرجمعیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - دنیا با استفاده از GPS و وای فای نمی‌توان موقعیت مکانی را به طور دقیق مشخص کرد. این مساله سبب می‌شود تا مسیریابی در شهر با پای پیاده و یا با خودرو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - به کار خسته کننده‌ای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - تبدیل شود. حال به لطف قابلیت واقعیت افزوده جدیدی که به گوگل مپس اضافه شده، کاربران می‌توانند با استفاده از Live View AR موقعیت مکانی و همچنین جهت حرکت خود را با دقت بالاتر پیدا کنند.

قابلیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - Live View تقریباً سال گذشته به گوگل مپس اضافه شد. این قابلیت با استفاده از دوربین گوشی و نمایش جهت حرکت به مسیریابی بهتر با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - توجه به مناطق برجسته شهرها و استفاده از تصاویر Google Street View کمک می‌کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران

حال به کمک قابلیت واقعیت افزوده جدید، کاربر می‌تواند موقعیت مکانی خود را با دقت بالاتر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - در گوگل مپس تشخیص دهد. موقعیت مکانی با نقطه آبی در این اپ مشخص می‌شود و هر چه زاویه پرتو اطراف آن تنگ تر باشد به معنی شناسایی دقیق - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - تر جهت کاربر است.

برای این کار کافیست روی نقطه آبی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - ضربه زده تا منوی تمام صفحه باز شود. حال با گزینه جدیدی به نام Calibrate with Live View که زیر Save your parking قرار گرفته روبرو می‌شوید. با ضربه زدن روی این گزینه پس از چند ثانیه موقعیت و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - جهت کاربر با دقت بالا شناسایی شده و پرتوی آبی جای خود را به فلش می‌دهد.

قابلیت فوق در حال حاضر برای گوشی‌های اندرویدی که از اپلیکیشن‌های ARCore پشتیبانی می‌کنند فعال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهسوار استان مازندران - شده و کاربران iOS فعلاً باید منتظر بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تریتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ نمایندگی شما آیا اطراف شاقوزکتی شهسوار سرویس میده
پاسخ: بله در شاقوزکتی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone