تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20744.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تعدیل نیروی گسترده در مایکروسافت؛ بیش از هزار کارمند MSN و اژور اخراج شدند

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی مایکروسافت پیرو برخی مشکلات و تغییرات در سبک شغلی، نیروهای بسیار زیادی از جمله کارمندان بخش‌های MSN و سرویس رایانش ابری Azure را از ابتدای این هفته تعدیل ...

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمپانی مایکروسافت پیرو برخی مشکلات و تغییرات در سبک شغلی، نیروهای بسیار زیادی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جمله کارمندان بخش‌های MSN و سرویس رایانش ابری Azure را از ابتدای این هفته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تعدیل کرده است.

ردموندی‌ها اخیرا تغییراتی در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساختارهای سازمانی خود اعمال کرده‌اند که آن را «بازسازی سالیانه داخلی» و طرح «موفقیت مشتری مدارانه» نامیده‌اند. مایکروسافت علی رغم تایید تعدیل نیروها از اشاره به محل فعالیت این کارکنان خودداری کرده اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده MSN یکی از این واحدها بوده است. این اقدام در راستای تمرکز جدید این بخش روی الگوریتم‌های هوش مصنوعی و مدل‌هایی که کار دبیران را انجام می‌دهند اتفاق افتاده است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در هر صورت طبق گزارش جدیدی که از سوی رویترز منتشر شده، این تعدیل نیرو تنها محدود به کارمندان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - MSN - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نبوده. این شرکت از ابتدای هفته حدود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هزار نیروی کار فعال در تیم رایانش ابری Azure و همچنین سازمان‌های مرتبط با بازاریابی و فروش مایکروسافت را هم تعدیل کرده. هرچند بسته شدن فروشگاه‌های فیزیکی این شرکت در سراسر دنیا منجر به اخراج آنها نشده، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چرا که نیروهای کار به بخش‌هایی دیگر منتقل شده‌اند.

مایکروسافت رسما صحبتی از این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تعدیل نیروها به میان نیاورده، و گزارش‌ها حاکی از ان هستند که نرخ اخراج کارمندان در این بازه زمانی به مراتب کمتر از آنچه سال‌های پیش اتفاق افتاده بوده است. گفته می‌شود تعدیلی‌های MSN حدود صد نفر و واحد Azure هم بیشتر از هزار نفر بوده‌اند. ولی در هر صورت در شرایط دشوار اقتصاد جهانی و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پاندمی ویروس کرونا، هر گونه تعدیل نیرویی را به بیکاری بیشتر تبدیل خواهد کرد و این موضوع دردناک‌تر از همیشه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone