تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20745.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کروم بوک با نمایشگر دوگانه؛ پاسخ گوگل به سرفیس Neo

در سال‌های اخیر سیستم عامل کروم برای محصولات زیادی مانند لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها و تبلت‌ها منتشر شده و حالا به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد آن را برای دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر لمسی نیز بهینه کند. ...

در سال‌های اخیر سیستم عامل کروم برای محصولات زیادی مانند لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها و تبلت‌ها منتشر شده و حالا به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد آن را برای دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر لمسی نیز بهینه کند.

این اولین باری نیست که یک شرکت بدنبال عرضه یک لپ‌تاپ یا گوشی با دو صفحه نمایش است. برای مثال ایسوس ZenBook Duo Pro با دو نمایشگر لمسی در بازار وجود دارد و مایکروسافت نیز در حال توسعه سیستم عامل ویندوز 10X است که برای دستگاه‌های با دو صفحه نمایش مانند تبلت سرفیس نئو استفاده می‌شود.

با توجه به این موارد، توسعه دستگاهی با اسم رمز «Palkia» با دو صفحه نمایش لمسی از سوی گوگل چندان تعجب برانگیز نیست. این محصول از دو صفحه نمایش و یک ترک پد بهره می‌برد. این موضوع در توضیحات تغییر کد نیز به چشم می‌خورد.

یکی از پنل‌ها درون کروم بوک مشابه با دیگر محصولات موجود در بازار قرار می‌گیرد و دیگری در زمان بسته بودن دستگاه قابل استفاده است. با این وجود در کد به حالت تبلت اشاره شده و احتمالا با یک دستگاه هیبریدی یا تبلت روبه‌رو نیستم بلکه گوگل یک محصول معمولی توسعه می‌دهد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران

به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد دستگاهی مشابه با لپ‌تاپ ایسوس توسعه دهد که نمایشگر دوم آن در بالای کیبورد قرار می‌گیرد. مسلما نباید منتظر چنین کروم بوکی در آینده نزدیک باشیم و این شرکت در حال توسعه نمونه آزمایشی آن است تا خود را برای آینده آماده کند.

به نظر می‌رسد گوگل در حال بررسی آینده کروم بوک‌ها با دو نمایشگر لمسی است، چرا که رقبای آن در چنین مسیری قدم برمی‌دارند. در کنار ویندوز، مک او اس هم احتمالا در آینده از دو نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد، چرا که تاچ بار در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - مک بوک لمسی است. هنوز نمی‌دانیم سیستم عامل کروم چگونه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر متل قو استان مازندران - از نمایشگر دوم استفاده می‌کند، اما تا آماده شدن سخت افزار، تیم کروم به چنین موضوعی پی می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone