تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20749.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بررسی نماد «رانفور»: آنچه باید درباره سهم شرکت خدمات انفورماتیک بدانید

با توجه به افزایش استقبال عمومی به بازار سرمایه و رشد ۱۶۰ درصدی شاخص کل بورس در ۴ ماهه نخست سال ۹۹ و افزایش شمار دارندگان کد بورسی به ۶۰ میلیون نفر، در سلسله گزارشاتی ...

با توجه به افزایش استقبال عمومی به بازار سرمایه و رشد ۱۶۰ درصدی شاخص کل بورس در ۴ ماهه نخست سال ۹۹ و افزایش شمار دارندگان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - کد بورسی به ۶۰ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - میلیون نفر، در سلسله گزارشاتی قصد داریم به بررسی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - نمادهای «گروه فناوری اطلاعات و رایانه» در بازار سرمایه بپردازیم. در این گزارش، نگاهی داریم به نماد رانفور که مربوط به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - شرکت خدمات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - انفورماتیک ایران است.

اگر شما خوانندگان دیجیاتو، از سهامداران گروه فناوری اطلاعات و رایانه بورس هستید یا سابقه خرید و فروش سهام در بازار سرمایه ایران دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - گفتار به اشتراک بگذارید.

رانفور نماد شرکت خدمات انفورماتیک در بازار اول بورس ایران است. یکی از نمادهای گروه رایانه و فعالیت های وابسته که ۸.۴ میلیارد قطعه سهم است و تا کنون ۳ بار سابقه افزایش سرمایه داشته است. - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - اولین تاریخ درج معاملات رانفور در سامانه Tsetmc.com مربوط به ۳۰ فروردین سال ۱۳۸۲ است. رانفور در تیر ماه به قیمت ۴۵۰۰ تومان رسید و به نظر می رسد که با روند صعودی بورس در سال ۹۹، بتواند در بازه ۱۲ ماه آینده، ۵ رقمی شود.

شرکت خدمات انفورماتیک، متعلق به شرکت ملی انفورماتیک ایران بوده که سهامی عام شده و از شرکت های قدرتمند در حوزه طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - و گسترش شبکه های اختصاصی مخابراتی و عرضه دستگاه های خودپرداز و پایانه فروش به  شمار می رود. این شرکت، خدمات مورد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - نیاز بانک ها به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - صورت برون سپاری سبد کاملی از راه حل ها و محصولات و خدمات به مشتریان را نیز در دستور کار دارد که از این بابت، سود های خوبی در گزارش صورت های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - مالی سالانه ارائه می کند.

برج عظیم شیشه ای جدید خیابان شهید شاه نظری بلوار میرداماد تهران، مقر اصلی رانفور است. جایی که به نظر می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - رسد یکی از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - گزینه های عالی برای تجدید ارزیابی دارایی های رانفور در سال ۱۴۰۰ شمسی به بعد باشد و از این بابت، رانفور بتواند افزایش سرمایه چند صد درصدی اعمال کند. محصولات و خدمات و اتفاقاتی که در رانفور در حال رخ دادن است را می توانید در سایت رانفور به نشانی ISC.co.ir‌ دنبال کنید.

در صورت های مالی رانفور مربوط به خرداد ۹۹، درآمد شناسایی شده طی ۳ ماه نخست سال ۹۹، ۶۱۴/۵۱۷/۱ میلیون ریال بود در حالی که متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده طی ۱۲ ماه سال ۹۸، ۲۴۳ هزار و ۴۵۱ میلیون ریال بود و از رشد قابل توجه درآمد های رانفور حکایت دارد.

گزارش فعالیت ماهانه رانفور مربوط به دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۴/۳۱

  • درآمد شناسایی شده رانفور طی دوره یک ماه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱، ۲۶ درصد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - بالاتر از متوسط درآمد شناسایی شده طی ۳ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - ماه گذشته بوده است.
  • متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده رانفور طی ۴ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ بالغ بر ۱,۶۱۳,۵۸۲ میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ ۳۷۹,۴۰۴ میلیون ریال بوده است.
  • درآمد شناسایی شده رانفور طی دوره ۱ ماهه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ بالغ بر ۱,۹۰۱,۴۸۸ میلیون ریال است.
  • جمع درآمد شناسایی شده رانفور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - ۴ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ بالغ بر ۶,۴۵۴,۳۲۸ میلیون ریال است.

تابلوخوانی رانفور

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران

همانطور که در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - عکس بالا مشاهده می کنید، رانفور ، نماد شرکت خدمات انفورماتیک ایران است و در بازار اول بورس قرار گرفته و یکی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - از نمادهای گروه رایانه و فعالیت های وابسته به آن در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - بازار سرمایه کشور محسوب می شود. در این گروه که کلکسیونی از شرکت های آی تی سهامی عام کشور قرار دارد، شاهد شرکت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - هایی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - با نمادهایی چون: مرقام، آپ، سپ، رتاپ، تاپیکش، افرا، مفاخر، پرداخت، مداران، رکیش، سیستم، فن آوا هم هستیم.

رانفور، یکی از خوب های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - گروه رایانه است. - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - محبوب سهامداران بلند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - مدتی و در تابستان ۹۹، ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون قطعه بود. حجم مبنای رانفور در تابستان ۹۹، ۲ میلیون و ۷۳ هزار سهم است. یعنی این مقدار سهم رانفور باید هر روز معامله شود تا قیمت پایانی، مبنای دامنه نوسان ۵ درصدی سهم برای روز معاملاتی بعدی شود.

طبق اطلاعات تابلو رانفور، تنها ۵ درصد سهام، شناور بوده و میانگین حجم ماهانه نیز بالای ۱۸ میلیون سهم است. البته این رقم هر ماه تغییر می کند. قیمت هر سهم رانفور در تیر ۹۸، ۱۲۶۸ تومان بود که با ۳۰۰ درصد افزایش به ۵۴۰۰ تومان در تیر ۹۹ رسید.

در بالا، تابلوی رانفور را در ۲۳ تیر ۹۹ مشاهده می کنید که ۵ میلیون سهم، در صف فروش میلیونی قفل شده است. آنهم در روزی که شاخص - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - کل بورس ایران با ۹۲۰۰ واحد افزایش به رقم ۱ میلیون و ۸۲۲ هزار واحد رسید و ۳۰ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بود. البته طبق تکنیک های تابلوخوانی، صف خرید یا صف فروش یا کد به کد حقوقی یا خالی کردن های سهامدار عمده، نباید تنها معیار سهامداران برای ورود یا خروج از سهم باشد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران
کدال رانفور

در تصویر بالا، صفحه کدال رانفور را مشاهده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - می کنید که همواره اطلاعاتی درباره گزارش های شفاف سازی، گزارش اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب رانفور، زمان برگزاری مجمع رانفور، زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه رانفور، برنامه افزایش سرمایه رانفور و گزارش های حسابرسی شده و حسابرسی نشده در آن اطلاع رسانی می شود.

اگر قصد ورود به رانفور دارید یا سهامدار آن هستید، صفحه کدال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - رانفور را بوک مارک کنید.

افزایش سرمایه های رانفور

نکته ای که سهامداران باهوش در ورود به یک سهم باید در نظر داشته باشند، وضعیت افزایش سرمایه و EPS و P/E است که معمولا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - برای سهام گروه رایانه، از وضعیت خوبی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - برخوردار است. سهم از سال ۱۳۹۰ تا ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۷، بیش از ۳۳۰۰۰ درصد افزایش سرمایه داده است.

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۴۰۰ درصد افزایش سرمایه
  • ۴ خرداد ۱۳۹۳- ۱۸۰ درصد افزایش سرمایه
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷- ۲۰۰ درصد افزایش سرمایه

به هر حال اگر سهامداری، از اردیبهشت ۱۳۹۰، سهامدار رانفور بود و تا اواخر تابستان ۱۳۹۷، سهامدار می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - ماند، تعداد سهامش در افزایش سرمایه رانفور، بیش از ۳۰ برابر می شد که اهمیت سهامداری بلند مدتی را در بازار سرمایه نشان می دهد.

سهامداران عمده رانفور

برای ورود به یک سهم، دانستن اطلاعات سهامدار عمده و ترکیب سهامداران بالای ۱ درصد نیز برای برخی از سرمایه گذاران اهمیت دارد. سهامدار عمده رانفور، شرکت ملی انفورماتیک ایران است که بیش از ۹۰ درصد سهام رانفور را در اختیار دارد. یک شخص حقیقی نیز ۸۵ میلیون سهم  رانفور معادل حدود ۱ درصد سهام را در اختیار دارد که اطلاعات سهامداران بالای ۱ درصد را باید در صفحه کدال این سهم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - در گزارش ۱۲ ماهه هیات مدیره مربوط به عملکرد سال مالی قبلی، مشاهده کنید.

چند نکته رانفوری

گروه رایانه و فعالیت های وابسته با حضور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - استارتاپ های جدید در سال ۹۹، رونق خوبی میگیرد و از گروه های موثر در ایران عصر ۱۴۰۰ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - بورس، همین گروه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - است. این گروه را باید سهامداران تازه وارد و همچنین قدیمی های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - بازار، جدی تر از قبل بگیرند. رانفور طبق فاند و بررسی های تکنیکالی، محکوم به صعود است و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - سهامداری بلند مدتی آن توصیه می شود. گزینه مناسبی برای نوسان گیری نیست و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - بهتر است هر پرتفوی بلند مدتی، یک سهم خوب از گروه رایانه داشته باشد. توصیه می‌کنیم در کلیه عرضه‌های اولیه سال ۹۹ شرکت کرده و اصول سهامداری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - را فرا بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone