تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13285.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل به مناسبت سال نو به مشترکین خود بسته مکالمه رایگان هدیه می‌دهد

شاتل موبایل در روز تحویل سال 1400، به تمامی مشترکین خود بسته مکالمه رایگان درون شبکه و برون شبکه هدیه می‌دهد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور در روز 30 اسفند 1399 که ...

شاتل موبایل در روز تحویل سال 1400، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - به تمامی مشترکین خود بسته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - مکالمه رایگان درون شبکه و برون شبکه هدیه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور در روز 30 اسفند 1399 که همزمان با تحویل سال جدید شمسی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - (سال 1400) نیز خواهد بود، بسته 30 دقیقه مکالمه برون‌شبکه به علاوه 30 دقیقه مکالمه درون‌شبکه را به عنوان عیدی برای تمامی مشترکین خود فعال خواهد کرد. به این ترتیب کاربران می‌توانند تبریکات نوروزانه خود را در لحظات پس از سال تحویل با سایر اعضای خانواده خود به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - طور رایگان انجام دهند و دغدغه هزینه تماس را نداشته باشند.

علاوه بر این شاتل موبایل جشنواره‌ای مختص نوروز 1400 تدارک دیده که طی آن مشترکین این اپراتور می‌توانند در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - 14 روز نوروز، هر روز بدون قرعه‌کشی عیدی‌ شامل اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف شگفت انگیز دریافت کنند. این هدایا متفاوت است و با سر زدن به اپلیکیشن مای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - شاتل می‌توان به آنها دست پیدا کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش G3 و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور موبایل مجازی نیز مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone