تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13292.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

علی بابا در گزارش سالانه خود اعلام کرد: همچنان رتبه ۱ بازار آنلاین گردشگری هستیم

علی بابا در گزارش سالیانه خود اعلام کرده که امسال برای آنها سال عبور از بحران بوده اما در این شرایط آنها کماکان رتبه یک سایت فعال در حوزه سفر و گردشگری بودند و بیش ...

علی بابا در گزارش سالیانه خود اعلام کرده که امسال برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - آنها سال عبور از بحران بوده اما در این شرایط آنها کماکان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - رتبه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - یک سایت فعال در حوزه سفر و گردشگری بودند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - و بیش از ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار محصول را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - فروخته‌اند.

شیوع ویروس کرونا به کسب و کارهای زیادی لطمه وارد کرد، بیشترین تیم‌هایی که در این بین با ضرر هنگفتی مواجه شدند کسب و کارهای حوزه سفر و رزرواسیون هتل بودند؛ کسب‌وکارهایی که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - در سال گذشته سیل در برخی مناطق کشور باعث ضرر و زیان آنها شده بود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - و امسال سایه‌ای شوم‌تر به اسم کرونا بر آنها سایه افکند. علی بابا توانسته از این سال بحران زده گذر کند و با اینکه در ابتدای امر با تعدیل نیروی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - گسترده‌ای همراه بود اما گزارش پایان سال آنها نشان می‌دهد که این مجموعه توانسته در این سال بحران زده همچنان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - رتبه اول خود در مارکت سایت‌های فعال در زمینه گردشگری را حفظ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - کند.

بر اساس گزارش سالانه علی بابا، میزان حضور کاربران در وبسایت و اپلیکیشن علی بابا در سال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - ۹۹ به ۳۱۰ سال می‌رسد و ۲۵۰ میلیون بازدید از وبسایت و اپلیکیشن این مجموعه در طول سال صورت گرفته است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان

فروش علی بابا بر اساس درآمد ناخالص فروش در سال ۹۹ در همه ماه‌ها کمتر از سال ۹۸ بوده به استثنای ماه بهمن که توانسته به فروش کمی بیشتر از بهمن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - ۹۸ دست پیدا کند. فروش کلی علی بابا (بر اساس تعداد خدمات فروخته شده) میزان کمتری در تمام ماه‌‌های سال نسبت به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - سال گذشته داشته است.

پرطرفدارترین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - مقاصد داخلی نیز شهرهای تهران، مشهد، اهواز، شیراز و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - کیش بودند و پرطرفدارترین ایرلاین‌های داخلی نیز به ترتیب هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ایران ایرتور، زاگرس و آتا بودند. مقاصد شهرهای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - خارجی مسافرین ایرانی با وجود محدودیت‌های سفر بین‌المللی به شهرهای خارج از کشور هم کم سفر نکردند و پرطرفدارترین مقاصد آنها شهرهای استانبول، دبی، آنکارا، لندن و فرانکفورت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - بوده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - است. در بین پروازهای خارجی نیز پرطرفدارترین ایرلاین‌ها به ترتیب ماهان، ترکیش، قطر، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - ایران ایر و ایران ایرتور بوده‌اند.

در سفر با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - قطار اما پرطرفدارترین مقاصد تغییر پیدا می‌کند و شهرهای تهران، مشهد، قم، اهواز و یزد در اینجا دیده می‌شوند. همچنین در سفرهای با اتوبوس نیز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و یزد به عنوان پرطرفدارترین مقصد مسافران ایرانی شناخته می‌شوند. پرطرفدارترین مقاصد در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - بین هتل‌های داخلی خارجی نیز در تصویر زیر دیده می‌شود:

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان

علی بابا در سال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - ۹۹ با بیش از ۷۰ آژانس مسافرتی همکاری کرده و تورهای علی بابا به طور میانگین در هر روز ۲۰۵ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - مسافر داشتند و رکورد فروش بیش از ۳۳۰ تور در سال ۹۹ توسط علی بابا شکسته شده است. پلتفرم تور علی بابا که از شهریور ۹۹ رونمایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - شد در بهمن ماه ۹۹ به اوج فروش خود رسیده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان

علی بابا در سال ۹۹ دو محصول محتوایی جدید راه‌اندازی کرد تا بتواند در کنار مسافرین باشد. یکی پادکست رادیو دوردنیا و دیگری مجموعه کتاب سفر که راهنمای گردش و تفریح رایگان برای مسافرین بود و بیش از ۳۲ هزار بار در سال ۹۹ دانلود شد.

۴۸ هزار و ۳۸۵ ساعت مدت زمان تماس کاربران با علی بابا بوده است و در طول این مدت زمان طولانی، علی بابا سعی کرده با ویژگی‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - مختلف بخش پشتیبانی پاسخگوی این حجم از تماس باشد.. علی بابا در گزارش خود به بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته خود اشاره کرده و از قابلیت‌های این مرکز پشتیبانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - گفته است. علی بابا توانسته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - با ویژگی اتصال سریع به مشتریان سریع‌تر سرویس دهد و افرادی که پرواز هایشان زودتر برقرار شود، زودتر با پشتیبانی صحبت خواهند کرد. مشتریان ویژه VIP نیز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - بر اساس امتیازات باشگاه مشتریان تعیین می‌شوند و زودتر به آنها رسیدگی می‌شود.

علی بابا با ویژگی Agent Callback نیز کاری کرده که مشتریان تا ۴۵ دقیقه بعد از اینکه با مجموعه تماس گرفتند، اگر دوباره با این شرکت تماس گرفتند به همان کارشناسی وصل شوند که کارهای آنان را انجام داده و در جریان امور قرار دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان

ویژگی Call Back نیز از آن دسته خدماتی است که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - در زمان شلوغی بخش پشتیبان به داد مشتریان می‌رسد و آنها می‌توانند تماس خود را قطع کنند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - تا پشتیبان مربوطه زمانی که نوبت مشتری شد، با آنها تماس بگیرد. علی بابا در کنار این خدمات تلفنی، پشتیبانی آنلاین هم انجام می‌دهد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - قرار است در آینده نزدیک قرار است خدماتی چون «سرویس تشخیص مسافر پای پرواز» و «سرویس تماس خودکار» را نیز راه‌اندای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - کند. علی بابا پیش‌تر گفته بود قصد دارد با کمک پلتفرم دابی پشتیبانی مشتریان توسط هوش مصنوعی را نیز به تحقق برساند که به نظر می‌رسد این برنامه کمی دیرتر عملیاتی خواهد شد.

علی بابا در سال ۹۹ بیش از ۸۰۰ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - هزار استرداد به ارزش ۲۸۷۰ میلیارد ریال داشته و در دوران اوج استرداد پروازها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - و رزروها به رکورد ۱ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - استرداد در ساعت نیز رسیده است!

علی بابا برای دوران کرونا نیز تمهیدات ویژه‌ای دیده و سعی کرد در سال ۹۹ با شعار «اول سلامت و بعد مسافرت» با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. برخی از اقداماتی که علی بابا در طول سال انجام داد به راه اندازی کمیته اطلاع رسانی آخرین اطلاعیه‌های کرونا درباره پروازها، انتشار کتابچه الکترونیکی راهنمای پروتکل‌های بهداشتی سفر در روزهای کرونا، راه‌اندازی تونل سلامت در فرودگاه مهرآباد، مشاوره رایگان پزشکی در سفر برای ۱ میلیون نفر و انجام تست کرونا در منزل با همراهی اپلیکیشن ویزیت ۲۴ اشاره کرد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان
مجله گردشگری علی بابا در سال ۹۹ توانسته میزبان بیش از ۶ میلیون بازدید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - باشد

علی بابا در پایان گزارش خود اعلام کرده که باید به سال ۱۴۰۰ و بازگشت شرایط به زمان قبل از شیوع کرونا امیدوار بود. آنها امیدوار هستند که سال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - ۱۴۰۰ بتواند فرصتی برای توسعه هرچه بیشتر گردشگری در کشور ایران و توسعه استارتاپ‌های گردشگری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلستان استان گلستان - کشور باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone