تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13284.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

این پوشش نانو جدید از پخش ویروس کرونا در فضای بسته جلوگیری می‌کند

یک شرکت علوم مواد نوعی پوشش نانوی جدید ساخته است که می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای فیلتراسیون هوا در سیستم‌های تهویه را بهبود داده و از پخش ویروس کرونا در فضاهای سرپوشیده جلوگیری می‌کند. فناوری ...

یک شرکت علوم مواد نوعی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - پوشش نانوی جدید ساخته است که می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای فیلتراسیون هوا در سیستم‌های تهویه را بهبود داده و از پخش ویروس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - کرونا در فضاهای سرپوشیده جلوگیری می‌کند.

فناوری شرکت Curran Biotech در نقش یک مکمل با تمام سیستم‌های گرمایش و تهویه هوا (HVAC) سازگار بوده و با پیوند خوردن با فیلترهای فیبری، خصوصیات آب‌گریزی (Hydrophobic) آن‌ها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - را افزایش می‌دهد. این فرآیند سرانجام از عبور ذرات معلق حاوی ویروس از فیلترهای فیبری جلوگیری می‌کند.

این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - تکنولوژی که Capture Coating نام دارد، برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - کاهش چشمگیر انتقال ویروس کرونا از طریق فیلترهای سیستم تهویه طراحی شده و این کار را با تشکیل یک سپر آب‌گریز، قابل تنفس و انعطاف پذیر انجام می‌دهد. به گفته سازنده با وجود پیچیدگی ساختار مولکولی پوشش، می‌توان به آسانی آن را روی فیلتر سیستم‌های HVAC اسپری کرد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان

مزیت پوشش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - جدید در مقایسه با روش‌های فیلتراسیون کنونی که فقط - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - مولکول‌های خشک را فیلتر می‌کنند، به دام انداختن ذرات مایع است.

سیستم‌های تهویه هوای داخلی، یکی از مهم‌ترین ابزارها برای کاهش پخش ویروس کرونا در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - مدارس، شرکت‌های کوچک و دیگر ساختمان‌های عمومی هستند. مشکل این است که بروزرسانی سیستم‌های HVAC قدیمی بر اساس دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگری از بیماری آمریکا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - (CDC) بسیار هزینه بر است.

Curran Biotech می‌گوید راهکار این شرکت می‌تواند این مشکل را حل کند چون به آسانی روی فیلترهای فعلی قابل اسپری کردن بوده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - و نیاز به نصب فیلترهای جدید را از بین می‌برد. این شرکت اضافه می‌کند که پوشش نانو - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - مدت‌ها پس از پایان همه گیری کرونا نیز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - برای جلوگیری از گسترش ذرات معلق ویروسی قابل استفاده خواهد بود.

خصوصیات آب‌گریزی این پوشش مانع از پخش ذرات معلق ناشی از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - سرفه و عطسه از طریق فیلتر شده و این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - کار را بدون مختل کردن توانایی سیستم HVAC در فیلتراسیون مولکول‌های خشک انجام می‌دهد. به گفته سازنده این پوشش ذرات معلق حاوی ویروس‌های رایج مثل آنفلوانزا یا سرماخوردگی و تمامی گونه‌های ویروس کرونا را به دام می‌اندازد.

Curran می‌گوید اثربخشی بالای این پوشش به معنی سهل انگاری در رعایت دستورالعمل‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نیشابور استان خراسان - بهداشتی مثل شستن دستان، پوشیدن ماسک و غیره نیست اما «حداقل کار کردن در فضای بسته را ایمن‌تر می‌کند.»

تاکنون فناوری Capture Coating در ۱۱ ایالت آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و بناست به زودی فیلترهای آماده آغشته به پوشش به مشتریان فروخته شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone