تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13288.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پرتو ایکس رازهای قدیمی‌ترین کامپیوتر جهان با قدمت ۲۰۰۰ سال را برملا کرد

تیمی از پژوهشگران «کالج دانشگاهی لندن» توانسته‌اند از رازهای «سازوکار آنتیکیترا»، اولین کامپیوتر جهان و یکی از بزرگترین اسرار فناوری جهان باستان پرده بردارند. پژوهشگران با استفاده از داده‌های تصویربرداری جدید به این موضوع پی ...

تیمی از پژوهشگران «کالج دانشگاهی لندن» توانسته‌اند از رازهای «سازوکار آنتیکیترا»، اولین کامپیوتر جهان و یکی از بزرگترین اسرار فناوری جهان باستان پرده بردارند. پژوهشگران با استفاده از داده‌های تصویربرداری جدید به این موضوع پی بردند که این دستگاه ۲۰۰۰ ساله نه تنها یک ماشین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - حساب است، بلکه یک مدل دقیق از کیهان هم محسوب می‌شود.

در سال ۱۹۰۱، غواصان یونانی کشتی غرق شده‌ای را در دریا «اژه» پیدا کردند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - که قدمتش به یک قرن پیش از میلاد مسیح می‌رسید. در داخل این کشتی گنجینه‌‌ای از آثار هنری وجود داشت که شاید برای رژه پیروزی «ژولیوس سزار» در رم باشند.

در میان مجسمه‌ها، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - گلدان و جواهرات مختلف، قطعات برنزی هم پیدا شد. یکسال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - پس از بازیابی این قطعات، پژوهشگران متوجه شدند که در یکی از قطعات، دندانه چرخ دنده وجود دارد. پس از بررسی‌ها مشخص شد که با سازوکار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - آنتیکیترا روبه‌رو هستیم، مکانیزمی که مانند آن در جهان باستان پیدا نشده است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان

به بیان ساده، با یک کامپیوتر آنالوگ روبه‌رو هستیم که با چرخ کار می‌کند و با استفاده از چرخ‌دنده‌ها، می‌تواند محاسبات نجومی مختلف انجام دهد. چنین سیستم چرخ‌دنده‌ای پیچیده‌ای تا زمان توسعه ساعت‌های نجومی در اروپا در قرن چهاردهم دیده نشده است.

بیش از یک قرن از صحبت درباره مکانیزم این دستگاه می‌گذرد. این دستگاه بیش از حد آسیب دیده و تنها ۳۰ درصد آن پس از دو هزار سال زیر دریا باقی مانده، با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - این حال پژوهشگران توانسته‌اند با استفاده از پرتو ایکس، گاما توموگرافی سه بعدی پرتو ایکس، آن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - را از نزدیک اندازه‌گیری کنند و مکانیزم داخلی آن را مورد بررسی قرار دهند.

پژوهشگران به این موضوع پی بردند که در زمان عدم استفاده از این دستگاه، مکانیزم چرخ‌دنده در داخل یک جعبه برنزی با چرخ در یک طرف برای چرخاندن قرار داشته و شماره‌ها را در بخش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - جلویی و پشتی به نمایش می‌گذاشته. علاوه بر این، کتیبه‌های یونانی وجود داشته که به نوعی دستورالعمل نحوه کار و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - توصیف نتایج را ارائه می‌کرده است.

پنل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - پشتی فازهای ماه، مدار ماه، کسوف‌ها و عملکردهای مختلف تقویم را محاسبه می‌کرده. در حالی که قطعات کافی برای بازسازی بخش پشتی وجود داشته، بیشتر پنل جلویی و همچنین اکثر چرخ‌دنده‌های آن نابو شده‌اند. با این وجود، کتیبه‌ها نشان داده‌اند که این پنل می‌تواند حرکات خورشید و ۵ سیاره شناخته شده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - دیگر شامل عطارد، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - زهره، مریخ، مشتری و زحل را پیش‌بینی کند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان

با نگاهی به تصاویر سه بعدی پرتو ایکس قطعات، تیم کالج دانشگاهی لندن تعدادی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - یاتاقان، ستون، یک بلوک، یک چرخ‌دنده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - با ۶۳ دندانه و یک صفحه پیدا کرد. علاوه بر این، پرتو ایکس توانسته آنچه از پنل جلویی باقی مانده، اعداد ۴۶۲ و ۴۴۲ را نشان دهد که چرخه مسیرهایی است که به ترتیب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - زهره و زحل در هنگام عبور از آسمان دنبال می‌کنند.

پژوهشگران توانسته‌اند یک دوره ۴۶۲ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - ساله زهره را با چرخ‌دنده ۶۳ دندانه‌ای مطابقت دهند و سپس مکانیزم احتمالی پنل جلویی را برای خورشید و سایر سیاره‌ها بازسازی کنند. نحوه عملکرد سازوکار آنتیکیترا نشان‌دهنده یک مدل دقیق از کیهان طبق درک یونانیان باستان است. یونانیان باستان باور داشتند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کنگاور استان کردستان - که سیاره‌ها بجای خورشید، در اطراف زمین می‌چرخند و به همین علت، پیش‌بینی دقیق حرکات آن‌ها فوق‌العاده دشوار بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone