تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13303.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کاهش سهم ویندوز ۷ در بازار یکسال پس از پایان پشتیبانی مایکروسافت

اگرچه مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۰ به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داد، اما این سیستم عامل همچنان در سراسر جهان کاربران زیادی دارد. با این وجود، این کمپانی اخیرا با یک موج مهاجرت و ارتقای ...

اگرچه مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۰ به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داد، اما این سیستم عامل همچنان در سراسر جهان کاربران زیادی دارد. با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - این وجود، این کمپانی اخیرا با یک موج مهاجرت و ارتقای سیستم عامل مواجه شده و سهم ویندوز ۷ کاهش پیدا کرده است.

مایکروسافت پس از نزدیک به یک دهه، به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داد، هرچند با دریافت هزینه همچنان از آن پشتیبانی می‌کند. در حالی که ردموندی‌ها اخیرا آمار رسمی درباره میزان استفاده از ویندوز ۷ منتشر نکرده‌اند، طبق گزارشی جدید که از سوی «NetMarketShare» منتشر شده، از هر ۴ کامپیوتر در سال ۲۰۲۰، یکی از آن‌ها به سیستم عامل ویندوز ۷ مجهز شده بود، با این حال در طول یکسال گذشته و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - البته اخیرا شماری از کاربران به ویندوز ۱۰ مهاجرت کرده‌اند.

مایکروسافت قابلیت مهاجرت رایگان کاربران از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ را ارائه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده و حالا یکسال پس از پایان پشتیبانی از نسخه قدیمی سیستم عامل خود، با موج جدیدی از مهاجرت‌ها و ارتقا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - روبه‌رو شده است.

به بیان دیگر، توقف پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ توانسته باعث مهاجرت کاربران به ویندوز ۱۰ شود، هرچند چنین فرایندی نزدیک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - به یکسال طول کشیده. مایکروسافت ماه گذشته میلادی اعلام کرد که رشد بازار کامپیوتر باعث افزایش ۱ درصدی درآمد سازندگان شده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان

در حال حاضر نزدیک به ۲۰ درصد کامپیوترها در سراسر جهان از سیستم عامل ویندوز ۷ بهره می‌برند، البته بیشتر آن‌ها مربوط به دولت‌ها و موسسات - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌شوند که با وجود طرح رایگان مایکروسافت، همچنان علاقه‌ای به ارتقای سیستم‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - خود ندارند.

ردموندی‌ها در سال‌های گذشته برای اینکه کاربران از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنند، دست به کارهای زیادی زده‌اند و قابلیت‌های جدیدی را به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - ویندوز ۱۰ اضافه کرده‌اند. مایکروسافت در آینده تغییرات زیادی در طراحی رابط - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کاربری این سیستم عامل اعمال خواهد کرد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - و برای مثال با منوی استارت شناور روبه‌رو می‌شویم و با مرورگر اج، ویجت‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - وب را به ویندوز ۱۰ می‌آورد.

در کنار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - این ویژگی‌ها، شیوع ویروس کرونا و دورکاری کارکنان باعث افزایش فروش کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها شده که برخی از آن‌ها از ویندوز ۱۰ بهره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌برند و روی سهم ویندوز ۱۰ تاثیر مثبت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone