تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13298.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گزارش آماری از توییتر فارسی: افزایش شکایت از مشکلات جسمی و روحی در دوران کرونا

سال ۹۹ با وجود کرونا، قرنطینه و دورکاری شرایط زندگی و کاری بسیار دشوار و پیچیده‌ شده و طبق گزارش‌ها، سلامت جسمی و روانی در این شرایط بسیار نگران‌کننده است. گزارشی آماری از شبکه‌ اجتماعی ...

سال ۹۹ با وجود کرونا، قرنطینه و دورکاری شرایط زندگی و کاری بسیار دشوار و پیچیده‌ شده و طبق گزارش‌ها، سلامت جسمی و روانی در این شرایط بسیار نگران‌کننده است. گزارشی آماری از شبکه‌ اجتماعی توییتر نشان می‌دهد که پس از همه‌گیری کرونا شکایت مردم از دردهای جسمی و روحی خود بسیار بیشتر شده است.

بر اساس گزارشی که پلتفرم «زلکا» منتشر کرده، توییت‌های کاربران فارسی زبان در شبکه اجتماعی توییتر به میزان قابل توجهی مرتبط با دردهای جسمی و روحی شده است. این روزها در بیشتر مجامع پزشکی صحبت از عارضه‌های جسمی شیوع ویروس کرونا مطرح شده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - است اما واقعیت اینست که در دل جامعه به جز دردهای فیزیکی و جسمی، مشکلات روحی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - روانی زیادی ایجاد شده است. قرنطینه خانگی، دور بودن از یکدیگر، خبر قربانیان و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا می‌تواند عوامل متعددی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - باشد که در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - ازدیاد مشکلات روحی و روانی آحاد جامعه در سراسر دنیا از جمله ایران تاثیر گذاشته باشد.

این گزارش آماری، شکایات مردم را به دو - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - بخش «مشکلات - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - جسمی» و «مشکلات روحی» تفکیک کرده است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان

همان‌طور که در تصویر فوق می‌بینید، شکایت از زانودرد، کمردرد و مچ‌درد در سال ۹۹ به طور متوسط ۵۰ درصد بیشتر شده که می‌تواند به دلیل شرایط دورکاری، نشستن طولانی مدت در شرایط نامناسب و تحرک کمتر نسبت به قبل، به دلیل قرنطینه باشد. همچنین باید بدانید که مشکلات زانو درد و مچ‌درد در برخی از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شدند دیده شده و ضعف جسمانی از نشانه‌های ابتلا به این ویروس است.

شکایت از سردرد نیز از زمان اعلام شیوع ویروس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - کرونا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - در کشور در بین کاربران توییتر فارسی نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش داشته که می‌تواند بخشی به دلیل ابتلای افراد به کرونا و بخشی دیگر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - به دلیل استرس و اضطرابی باشد که شکایت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - از آن نیز تقریبا به همین میزان افزایش داشته است. این موضوع در تصویر زیر بیشتر واکاوی شده است. میزان افسردگی و استرس در بین کاربران از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا بیش از دو برابر شده است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان

در این شرایط پیش آمده برای افراد، شرکت‌ها می‌توانند کمک شایانی به وضعیت جسمانی و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - روحی افراد جامعه کنند. این شرکت‌ها با کنترل ساعات کاری و برقراری جلسات آنلاین، فراهم‌آوری وسایل مناسب دورکاری، اطمینان گاه به گاه از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - سلامت روان کارکنان و …  نقش مؤثری در جلوگیری از آسیب‌های جسمی، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - افسردگی و به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - اصطلاح Burn Out شدن کارکنان خود ایفا خواهند کرد.

ایام کرونا باعث شده که کتاب‌هایی مانند «لطفا اخبار نخوانید» در صدر فروش کتابفروشی‌ها قرار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - بگیرند چرا که گفته می‌شود شنیدن اخبار مکرر درباره وضعیت این ویروس می‌تواند در روح روان انسان‌ها تاثیر بگذارد. جامعه پزشکی موارد متعددی را برای زندگی در ایام کرونا زده اعلام کرده که بخشی از آنها به شرح زیر است:

  • از خواندن، شنیدن و دیدن اخبار بیش از حد درباره ویروس کرونا حذر کنید.
  • سعی کنی رژیم غذایی متعادل و سالم‌تری داشته باشید و غذاهای پر از پروتئین و انرژی مصرف کنید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - تا بدنتان مقاومت‌تر شود.
  • نفس‌گیری عمیق، مدیتیشن و ورزش (در منزل) را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - در برنامه خود قرار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - دهید.
  • خوب بخوابید.
  • سعی کنید مصرف دخانیات را به حداقل برسانید.
  • با کسانی که اعتماد دارید در مورد حال و احوال‌تان صحبت کنید.
  • ارتباطات‌تان را با خانواده و دوستان از راه دور و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حفظ کنید.
  • در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اردستان استان اصفهان - صورت نیاز با مشاور و یا روانشناس مشورت کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone