تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13301.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تیزر رسمی هواوی میت X2 از طراحی جدید پنل تاشو و معرفی در هفته آینده خبر می‌دهد

هواوی به زودی نسخه جدیدی از پرچمدار تاشو خود یعنی هواوی Mate X2 را معرفی خواهد کرد. حالا این کمپانی از طریق شبکه‌اجتماعی Weibo تیزر جدیدی از این گوشی را به نمایش گذاشت که به ...

هواوی به زودی نسخه جدیدی از پرچمدار تاشو خود یعنی هواوی Mate X2 را معرفی خواهد کرد. حالا این کمپانی از طریق شبکه‌اجتماعی Weibo تیزر جدیدی از این گوشی را به نمایش گذاشت که به نظر‌ می‌رسد شباهت زیادی به گلکسی زد فولد سامسونگ داشته باشد.

اولین گوشی Mate X که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد نمایشگر بزرگی داشت که از وسط تا شده بود و صفحه‌نمایش آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - در قسمت بیرونی گوشی قرار گرفته بود. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - با این وجود به نظر می‌رسد گوشی بعدی این خانواده دستخوش دگرگونی اساسی شده و درست مانند سری گلکسی فولد سامسونگ، به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - سمت داخل تا خواهد شد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران

تیزر منتشر شده درباره این گوشی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - با اشاره به طراحی جدید هواوی Mate X2 این گوشی را در زاویه‌ای خاص و با درخشش در داخل لولاهای خود نشان می‌دهد. همچنین این تصویر  اشاره‌ای به زمان برگزاری این رویداد دارد که در تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) و ساعت ۲۰:۰۰ به وقت چین برگزار خواهد شد.

پیش از این رندرهای دیگری از این موبایل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - که به مشخصاتی نظیر صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی با نسبت ابعاد ۲۱:۹ و صفحه نمایش داخلی ۸.۰۱ اینچ اشاره داشتند. بر این اساس نسل جدید میت X از دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین جلو در این مدل دیده نمی‌شود. باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۶ وات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - و پردازنده ۵ نانومتری Kirin 9000 از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران

متاسفانه این طراحی جدید باعث کاهش قیمت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - این گوشی نخواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن حداقل ۲۰۰۰ دلار باشد.

رویداد رونمایی میت X جدید همزمان با کنگره جهانی موبایل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر تنکابن استان مازندران - شانگهای در هفته آینده برگزار خواهد شد که پیش از این در تابستان برپا می‌شد اما حالا جای خود را با رویداد MWC بارسلونا عوض کرده است. با این وجود انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار هنوز در نظر دارد همایش جهانی موبایل بارسلونا را در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) برگزار کند. هرچند برنامه زمانی این همایش به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن است با تغییراتی همراه شود، اما شرکت‌های تولید‌کننده‌ گوشی احتمالا موبایل‌های جدید خود را مثل همیشه، در ماه فوریه یا مارس معرفی خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone