تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13305.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل سابق همکاران سیستم، هدایت کافه بازار را بر عهده می‌گیرد

کافه بازار اعلام کرد که «مهدی امیری»، مدیرعامل سابق همکاران سیستم که از اوایل سال ۹۹ به بازار رفته، مدیرعامل جدید این شرکت خواهد بود. اردیبهشت ۹۸ بود که همکاران سیستم اعلام کرد که دوران ...

کافه بازار اعلام کرد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - که «مهدی امیری»، مدیرعامل سابق همکاران سیستم که از اوایل سال ۹۹ به بازار رفته، مدیرعامل جدید این شرکت خواهد بود.

اردیبهشت ۹۸ بود که همکاران سیستم اعلام کرد که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - دوران مدیریت امیری در این شرکت به پایان رسیده و «فرید فولادی» جایگزین او می‌شود. این اتفاق عجیبی نبود چراکه تغییر صلح‌آمیز قدرت در همکاران سیستم مرسوم است. پس از یک سال از این تغییر، خبر رسید که امیری وارد کافه بازار شده است.

در بهار ۹۹ که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - همزمان شده بود با آغاز شکفتن بازار سرمایه، شنیده‌هایی از ورود امیری به کافه بازار (که البته روابط عمومی بازار در آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - زمان، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - در پاسخ به دیجیاتو نه این خبر را تایید کرد نه رد)، این تصور را به وجود می‌آورد که قرار است بازار اولین شرکت استارتاپی باشد که به واسطه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - تجربه‌ی امیری وارد بورس می‌شود. این اتفاق هنوز رخ نداده اما بازار در این مدت جدیت بیشتری برای ورودش به بازار سرمایه به خرج داده است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان

مدیرعامل سابق همکاران سیستم به گفته روابط عمومی کافه بازار، در تابستان ۹۹ عضو - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - هیات مدیره این شرکت نیز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - شده و فعالیت اصلی‌اش تاکنون تحت عنوان «مدیر توسعه استارت‌آپ‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - جدید هزاردستان» دنبال شده است.

او اکنون جایگزین «امین امیرشریفی» می‌شود که پس از ۴ سال از مدیرعاملی کافه بازار کنار می‌رود. نقش امیرشریفی در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - جایگاه کنونی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - کافه بازار انکار پذیر نیست. در زمان مدیریت او، بازار به ۴۵ میلیون نصب رسید که به راحتی ۲ برابر بزرگ‌تر از نزدیک‌ترین رقیبش است. اما شاید بتوان مهم‌ترین کار در کارنامه امیرشریفی را ایجاد «تبلیغات در جستجو» نامید که اگرچه اخیراً با انتقادهایی در خصوص نحوه طراحی‌اش روبه‌رو شده اما حقیقت این است که درآمدهای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - شگفت‌انگیزی را برای بازار به ارمغان آورده است.

حال باید دید اولویت مهدی امیری به عنوان مدیرعامل جدید در هدایت کافه بازار چیست؛ بردن این شرکت عظیم نرم‌افزاری به سوی بازار بورس که می‌تواند از چابکی فعلی‌اش بکاهد اما آن را با سرمایه کلان روبه‌رو کند، یا ادامه رویکرد استارتاپی و تولید محصولات و سرویس‌های جدید. این دو راهی بی‌شک اخیراً ذهن مدیرعامل جدید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جوانرود استان کردستان - را بیش ‌از هر چیز درگیر خود کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مژگان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دور و بر آفتاب جوانرود خدمات دارید
پاسخ: بله در آفتاب شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone