تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13295.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نتایج بنچمارک نسل جدید پردازنده‌های Core i5 اینتل افشا شد: رقیب سرسخت AMD

اینتل به‌زودی نسل جدید پردازنده‌هاش موسوم به «راکت لیک» را وارد بازار می‌کند. حالا نتایج بنچمارک دو مدل از پردازنده‌های Core i5 اینتل به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که مربوط به Core i5-11600KF و Core i5-11400F ...

اینتل به‌زودی نسل جدید پردازنده‌هاش موسوم به «راکت لیک» را وارد بازار می‌کند. حالا نتایج بنچمارک دو مدل از پردازنده‌های Core i5 اینتل به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که مربوط - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - به Core i5-11600KF و Core i5-11400F می‌شود که هر دو دارای ۶ هسته هستند.

پردازنده‌های Core i5 اینتل محبوب بالایی در بازار دارند و اکثر کاربران به علت قیمت و عملکرد مناسب به سراغ آن‌ها می‌روند. نسل جدید آن‌ها باید با پردازنده‌های سری رایزن ۵ شرکت AMD شامل 5600X و ۵۶۰۰ رقابت کنند که این تراشه‌ها هم از ۶ هسته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - و ۱۲ رشته بهره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - می‌برند.

پردازنده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - اینتل Core i5-11600K دارای ۶ هسته و ۱۲ رشته خواهد بود و باید با Ryzen - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - 5 5600X رقابت کند. این تراشه اینتل از فرکانس بوست تک هسته‌ای ۴.۹ گیگاهرتز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - بهره می‌برد و این فرکانس برای تمام هسته‌ها به ۴.۶ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده همچنین دارای ۱۲ مگابایت حافظه کش L3 و ۳ مگابایت حافظه کش L2 خواهد بود. توان طراحی حرارتی آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - به ۱۲۵ وات می‌رسد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان

در صورتی که اینتل تغییری در قیمت‌گذاری خود ایجاد نکند، این تراشه مانند نسل گذشته‌اش با قیمت ۲۶۰ دلار وارد بازار می‌شود که ارزان‌تر از Ryzen 5 5600X با قیمت ۲۹۹ دلار خواهد بود.

پردازنده بعدی، اینتل Core i5-11400F با ۶ هسته و ۱۲ رشته است. همانطور که می‌توان حدس زد، فرکانس بوست این تراشه نسبت به برادرش کمتر است. فرکانس بوست تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای این پردازنده به ترتیب به ۴.۴ و ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد. توان طراحی حرارتی این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - پردازنده برابر ۶۵ وات است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان

به سراغ نتایج بنچمارک‌های این پردازنده‌ها می‌رویم. اول از همه باید بگوییم که این پردازنده‌های Core i5 اینتل به علت استفاده از حرف F، فاقد گرافیک مجتمع هستند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان

سیستم موجود در این بنچمارک‌ها دارای مادربورد گیگابایت Z49 AORUS Ultra و ۱۶ گیگابایت رم DDR-3600 است و همچنین از سیستم خنک‌کننده مایع با توان ۳۵۰ وات بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان

در بنچمارک AIDA64، پردازنده اینتل Core i5-11600KF حداکثر دمای ۸۵ درجه سلسیوس و حداکثر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - مصرف توان ۲۱۰ وات را تجربه کرده. نسخه دیگر، Core i5-11400 به ترتیب دارای حداکثر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - دما و توان ۷۰ درجه سلسیوس و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۴۵ وات بوده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان

طبق نتایج بنچمارک‌ها، اختلاف کمی میان عملکرد نسل جدید پردازنده‌های Core i5 اینتل به چشم می‌خورد. علاوه بر این، با عرضه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اسدآباد استان همدان - این محصولات شاهد رقابت سنگینی میان اینتل و AMD خواهیم بود و شاید اینتل بتواند دوباره سهمش را در بازار افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone