تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13283.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نمونه تصاویر دوربین و رندرهای رسمی وان پلاس ۹ پرو پیش از رونمایی

مدیرعامل وان پلاس، «پیت لاو» در چندین توییت رندرهای رسمی وان پلاس ۹ پرو و همچنین نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی هوشمند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. پیت لاو در توییت ...

مدیرعامل وان پلاس، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - «پیت لاو» در چندین توییت رندرهای رسمی وان پلاس ۹ پرو و همچنین نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی هوشمند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

پیت لاو در توییت مربوط به نمونه تصاویر دوربین، به سری وان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - پلاس ۹ اشاره کرده اما انتظار می‌رود این عکس‌ها مربوط به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - مدل پرو و نه نسخه استاندارد باشد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران

پیت لاو همزمان با انتشار این تصاویر، ادعا کرده که آن‌ها ویرایش نشده‌اند. در صورتی که چنین ادعایی صحت داشته باشد، همکاری وان پلاس و «هاسلبلاد» نتایج قابل توجهی به همراه داشته است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران

به گفته مدیرعامل وان پلاس، قابلیت «کالیبراسیون - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - طبیعی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - رنگ با هاسلبلاد» موجب ثبت چنین تصاویری شده. در حقیقت این کمپانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - برای اینکه کالیبراسیون رنگ فوق‌العاده هاسلبلاد را به گوشی‌های سری وان پلاس ۹ بیاورد، همکاری نزدیکی با این کمپانی سوئدی داشته است.

تصاویر دوربین این محصولات رنگ‌های روشن و جذابی دارند و اگرچه رنگ‌ها کمی اغراق شده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - به نظر می‌رسند، اما طبیعی هم هستند. در کنار این ویژگی‌ها، این عکس‌ها شفافیت بالایی هم دارند و انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - وان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - پلاس ۹ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - پرو عکاسی با گوشی را وارد مرحله جدیدی کند.

وان پلاس سال گذشته میلادی از ویژگی جدیدی برای فیلمبرداری با گوشی‌های سری وان پلاس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - ۸ رونمایی کرد و حالا می‌خواهد نسل جدید آن‌ها را با DOL-HDR وارد بازار کند که نسخه بهبودیافته HDR محسوب می‌شود. این نسخه برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - جزئیات بیشتر و دقیق‌تر، نویز را کاهش می‌دهد و روی نور پس زمینه کار می‌کند.

پیت لاو در کنار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - اعلام این ویژگی‌ها، چندین رندر رسمی هم از وان پلاس ۹ پرو منتشر کرده تا برای آشنایی با طراحی آن، تا رونمایی در تاریخ ۳ فروردین صبر نکنیم. این تصاویر پرچمدار جدید چینی‌ها را در رنگ مه صبحگاهی نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران

طبق رندرها، وان پلاس ۹ پرو از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد و همچنین درون نمایشگرش دارای یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران

گوشی‌های سری وان پلاس ۹ با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر چمستان استان مازندران - همراه نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسند، با این حال مهم‌ترین ویژگی آن‌ها باید دوربین اصلی باشد که با همکاری هاسلبلاد بهینه شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رازیانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر دور و بر روستای تعمت آباد چمستان تعمیر دارید.
پاسخ: بله در روستای تعمت آباد شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone