تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13294.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ناسا یک بار دیگر برای رفتن به ایستگاه فضایی نیازمند روسیه شد

برنامه «کامرشال کرو» ناسا دقیقا مطابق پیش‌بینی این سازمان عمل نکرده، اما حداقل تاکنون دستاوردهای خوبی را برای ارسال فضانورد به ایستگاه فضایی بین‌المللی به همراه داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که ...

برنامه «کامرشال - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - کرو» ناسا دقیقا مطابق پیش‌بینی این سازمان عمل نکرده، اما حداقل تاکنون دستاوردهای خوبی را برای ارسال فضانورد به ایستگاه فضایی بین‌المللی به همراه داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که ناسا هنوز نتوانسته با برنامه «کرو دراگون» اسپیس ایکس به خودکفایی کامل برسد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - و برای فرستادن فضانوردان خود به ایستگاه فضایی یک بار دیگر نیازمند روسیه است.

این سازمان فضایی در بیانیه‌ای خبری می‌گوید یک بار دیگر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - صندلی فضاپیمای «سایوز» را از سازمان فضایی روسیه موسوم به «روسکوسموس» اجاره می‌کند تا فضانورد خود را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برساند. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت فضایی «اکسیوم» از طرف ناسا یکی از صندلی‌های ماموریت سایوز MS-18 را برای این سازمان رزرو کرده تا فضانورد آمریکایی «مارک وندی هی» به ایستگاه فضایی فرستاده شود.

ناسا امیدوار بود که امسال دیگر به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - واسطه برنامه «کامرشال کرو» نیازی به اجاره صندلی فضاپیماهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - روسی نداشته باشد. «کرو دراگون» اسپیس ایکس و «استارلاینر» بوئینگ تاکنون باید امکان ارسال فضانوردان ناسا (و سایر کشورها) به و از ایستگاه فضایی بین‌المللی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - را فراهم می‌کردند، ولی تعویق پروژه «استارلاینر» بوئینگ و تمایل ناسا مبنی بر حضور دائمی در ایستگاه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - فضایی باعث شد این سازمان یک بار دیگر به صندلی موشک‌های روسی نیاز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - پیدا کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان

مذاکره میان این دو کشور مبنی بر اشتراک‌گذاری صندلی موشک‌ها (و نه خرید آن‌ها) در ماه‌های اخیر شدت گرفته است. پس از موفقیت ناسا در ماموریت عملی «کرو دراگون»، منطقی بود که دو کشور بر سر توافق قبلی‌شان برای اشتراک‌گذاری صندلی فضاپیماها برگردند تا در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی شود. ولی سفر «مارک وندی هی» مطمئنا بخشی از این مذاکرات نخواهد بود.

ناسا در حقیقت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - با پیشنهاد یکی از صندلی‌های فضاپیماهای تجاری خود به شرکت اکسیوم هزینه این سفر را پرداخت کرده است. این سازمان فضایی در بیانیه‌اش می‌گوید: «ناسا با بوئینگ و اسپیس ایکس مشغول همکاری بوده تا حمل و نقل ایمن و قابل اطمینان فضانوردن به و از ایستگاه فضایی بین‌المللی را فراهم کند. موفقیت اخیر ماموریت دمو-۲ اسپیس ایکس، و پرتاب، اتصال با ایستگاه و عملیات مداری با ماموریت کرو-۱ دستاوردهای مهمی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - در زمینه ایجاد بستر حمل و نقل با فضاپیماهای تجاری آمریکا از خاک آمریکا به حساب می‌آیند. ماموریت آتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - کرو-۲ اسپیس ایکس در کنار دومین پرتاب بی‌سرنشین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - استارلاینر بوئینگ نشانگر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شاندیز استان خراسان - پیشرفتی مداوم است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آترین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone