تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38962.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ماشین‌های خودران فورد به قابلیت دفاع شخصی مجهز می‌شوند؟

ماشین‌های خودران فورد همانند محصولات مشابه‌ در برند‌های دیگر قصد دارند که تلفات حوادث رانندگی را کاهش داده و تلاش کنند آسیبی به سرنشینان و رهگذاران نرسد. اخیراً این شرکت پتنتی ثبت کرده که خبر ...

ماشین‌های خودران فورد همانند محصولات مشابه‌ در برند‌های دیگر قصد دارند که تلفات حوادث رانندگی را کاهش داده و تلاش کنند آسیبی به سرنشینان و رهگذاران نرسد. اخیراً این شرکت پتنتی ثبت کرده که خبر می‌دهد ماشین‌های خودران آن به قابلیت‌های تشخیص خطر مجهز شده و می‌توانند از آسیب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رسیدن به خود نیز جلوگیری کنند.

در این پتنت‌ سیستمی با نام «تشخیص خطرهای فیزیکی نزدیک شده به اتومبیل» به چشم می‌خورد. این سیستم از سنسور‌های مسیریابی ماشین‌های خودران فورد استفاده کرده و آنها را به مکانیزمی مشابه زنگ خطر تبدیل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌کند. فورد همچنین در نظر دارد قابلیتی برای ماشین‌هایش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در نظر بگیرد که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به خطرات موجود عکس‌‌العمل متقابل نشان دهند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
الگوریتم استفاده شده در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سیستم دفاعی ماشین‌های خودران فورد

به گفته‌ی این شرکت آمریکایی، ماشین‌های یادشده از یک دوربین ۳۶۰ درجه بهره می‌برند که می‌توانند اتفاقات پیرامونشان را مشاهده و بررسی کنند. این اطلاعات سپس به یک سیستم عصبی مخصوص که برای تشخیص رفتار خشن یا خطرناک طراحی شده سپرده می‌شوند. نشانه‌های همچون ماسک بر صورت افراد یا در دست داشتن اسلحه از نظر این سیستم رفتاری خطرناک تلقی خواهند شد.

انتظار نداشته باشید که ماشین‌های فورد به قابلیت‌های اتومبیل مامور ۰۰۷ همچون شوک الکتریکی مجهز شوند

سیستم یاد شده نزدیک شدن خطر احتمالی را تشخیص داده و در مواقع مورد نیاز به آن عکس العمل نشان می‌دهد. البته این بدین معنی نیست که ماشین‌های خودران فورد به قابلیت‌های اتومبیل مامور ۰۰۷ همچون اسلحه‌های مختلف و شوک الکتریکی مجهز خواهند بود بلکه به جای آن سعی دارند با شدت بیشتری سیستم‌ حفاظتی و هشدارهای خود را بکار برده و دیگران را متوجه خطرات موجود کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از همین رو وسیله‌‌ی نقلیه مذکور در صورت لزوم درهایش را قفل نموده و با به صدا درآوردن آژیر، بوق و فعال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سازی چراغ چشمک زن به سرنشینان یا صاحبانش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هشدار می‌دهد. ماشین‌های خودران فورد حتی می‌توانند در صورت تهدید‌های جدی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سیستم رانندگی خودکارشان را فعال کرده و از محل حادثه دور شوند.

این ویژگی تنها به ماشین‌های خودران محدود نمی‌شود

از نظر محققان فورد این ویژگی مختص ماشین‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خودران نیست و می‌توان خودرو‌های معمولی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را نیز به این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خصوصیت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مجهز کرد. مسئولان این برند آمریکایی در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این باره می‌گویند:

«امکان سرقت یا حمله به خودرویی که در حواشی جاده متوقف شده یا با سرعت کمی در حرکت است، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نیز وجود دارد. از این رو مجهز کردن ماشین‌های معمولی به این ویژگی هم می تواند اثربخش باشد.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اگرچه این ویژگی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مختص ماشین‌های خودران نیست اما می‌تواند نیاز به حضور راننده را کمتر کند تا بتواند در طول سفر، فعالیت‌های دیگری انجام دهد یا به راحتی بخوابد. در صورت همه‌گیر شدن سیستم‌های دفاعی این چنینی خیال کاربران از دزدی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و آدم ربایی نیز راحت خواهد شد.

پتنت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ثبت شده برای ماشین‌های خودران فورد به معنی ساخت ماشین‌های خودگریز نیست اما می‌تواند سیستم‌های این وسایل نقلیه را در راستای راحتی سرنشینان ارتقا دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone