تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38964.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به زودی یکی از بزرگترین موزه های اپل در اوکراین تاسیس می شود

اگرچه سابقه اپل به نیم قرن هم نمی رسد اما در کارنامه این کمپانی آنقدر نوآوری و محصول منحصر به فرد دیده می شود که در برخی کشورها مراکزی برای نمایش آنها تاسیس شده و ...

اگرچه سابقه اپل به نیم قرن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمی رسد اما در کارنامه این کمپانی آنقدر نوآوری و محصول منحصر به فرد دیده می شود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که در برخی کشورها مراکزی برای نمایش آنها تاسیس شده و حالا قرار است یکی از بزرگترین موزه های اپل در «کی‌یف»، پایتخت اوکراین تاسیس شود.

انتخاب این شهر به عنوان مرکز موزه این کمپانی کمی عجیب است چرا که نه از نظر اقتصادی و نه فرهنگی چندان توسعه پیدا نکرده است.

علاوه بر این هیچ یک از مراکز عمده اپل نیز در این کشور تاسیس نشده اند، و از سوی دیگر به نظر نمی رسد که استیو جابز نیز به کی‌یف ارتباطی داشته باشد.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربیبا این حال پاسخ نه سابقه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این کمپانی یا بنیانگذار آن بلکه فردی به نام «الکساندر کوزووان» است.

کوزووان یکی از معروف ترین کارآفرینان اوکراینی و مدیرعامل کمپانی MacPaw است که در زمینه توسعه نرم افزارهای مک و سرویس های اشتراک اپلیکیشن از قبیل CleanMyMac و  Setapp فعالیت دارد.

این کمپانی که نزدیک به یک دهه از تاسیس آن می گذرد اکنون حدود 100 کارمند دارد و از موفق ترین استارتاپ های شرق اروپا محسوب می شود.

کوزووان از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همان روزهای اول تاسیس MacPaw فضایی را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در گوشه اتاقش به محصولات قدیمی اپل اختصاص داده بود.

او پس از اینکه از بسته شدن یکی از قدیمی ترین فروشگاه های محصولات اپل در نیویورک مطلع شد 47 هزار دلار را برای خرید مجموعه ای از 40 کامپیوتر قدیمی اپل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از جمله یک مکینتاش امضا شده توسط استیو وزنیاک و یک کامپیوتر لیسا به آنها پرداخت کرد.

با این حال ورود این کامپیوترها وسخت افزارهای دیگر به اوکراین می توانست مالیات سنگینی را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شرکت تحمیل کند به همین خاطر کوزووان این محموله را به صورت جداگانه و با کمک دوستان و آشنایان به مرور از آمریکا وارد کرد.

علاوه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بر این او مجموعه دیگری از محصولات قدیمی کمپانی کوپرتینویی که شامل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آیپد، آیفون، آیپاد، پوسترها و ابزارهای تبلیغاتی می شد را از یک فروشنده لهستانی خریداری کرده و به کلکسیون خود اضافه کرد.

حالا کوزووان اعلام کرده که به مناسب ده سالگی تاسیس MacPaw ده پروژه خیریه را راه اندازی می کند و یکی از آنها تاسیس یک موزه رایگان از محصولات کمپانی اپل در کیف است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone