تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16823.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معاون فنی بانک مرکزی: بانک‌ها تا ۲ سال دیگر کاملا مجازی می‌شوند

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا یکی دو سال آینده نئوبانک را در کشور اجرا کنیم اعلام کرد که نئوبانک نوعی از بانکداری دیجیتال است که دیگر با اجرایی ...

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا یکی دو سال آینده نئوبانک را در کشور اجرا کنیم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - اعلام کرد که نئوبانک نوعی از بانکداری دیجیتال است که دیگر با اجرایی شدن آن‌ بانک‌ها شعبه نخواهند داشت و کاملا مجازی می‌شوند. به گفته او بانک مرکزی به دنبال پروژه‌ای است تا کارت بانکی فیزیکی حذف شود و اطلاعات مورد نیاز ان روی موبایل قرار گیرد و دیگر نیازی به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - حمل آن نباشد.

«مهران محرمیان» در یک برنامه تلویزیونی از پیشرفت‌ها، چالش‌ها و خدمات ویژه بانکداری الکترونیک گفت و توضیح داد: «مردم، نرم‌افزار موبایل بانک و آدرس سایت و درگاه ورودی اینترنت بانک را از محل مناسب و معتبر دریافت کنند، تا قربانی سودجویان و کلاهبردان نشوند. »

محرمیان تاکید کرده نئوبانک‌ها نوعی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - از بانکداری دیجیتال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - هستند؛ بدین معنا که بانک، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - دیگر شعبه ندارد و کاملاً - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - مجازی است: «برای مثال در آسیا ۱۱ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - بانک به این سبک وجود دارد. ما نیز در تلاشیم بانک‌هایی ازاین دست طی یک یا دو سال آینده داشته باشیم.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران

به گفته معاون - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - بانک مرکزی در دنیا و نیز در ایران راه حل فنی برای تجمیع کارت‌های بانکی بر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - روی یک فضا در دسترس است اما مسأله عمده مسائل کسب‌وکاری و حقوقی است که  مانع از این امر می‌شود: «به دنبال پروژه‌ای هستیم که به واسطه آن فیزیک کارت حذف شود. به این ترتیب کارت بانکی براساس استانداردهای بین‌المللی بر روی موبایل قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به حمل کارت نیست.»

محرمیان در پایان با بیان اینکه دو فناوری هوش مصنوعی و کلان داده (Big Data) موجب تحول بانکداری جهانی است، خاطرنشان کرد: «در فناوری هوش مصنوعی، درگاه‌های بانکی و همچنین تحلیل و پردازشی که در ادارات مرکزی بانک‌ها انجام می‌شود به صورت هوشمند است. به طور مثال برای احراز هویت از این فناوری در این زمینه می‌توان بهره گرفت.»

به گفته محرمیان با اجرای رمز دوم پویا در سال گذشته، جرایم مختلف در حوزه فیشینگ کاهش یافته است: «برهمین اساس برخی جرایم به صفر رسید و برخی دیگر حدود ۹۰ الی ۹۵ درصد کاهش داشت.»

در ادامه وی با بیان اینکه مردم نرم‌افزار موبایل بانک و آدرس سایت و درگاه ورودی اینترنت بانک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - را از محل مناسب دریافت کنند، تاکید کرد: «متأسفانه این روزها بسیاری اینترنت بانک را از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بابلسر استان مازندران - طریق گوگل  و سایر جستجوگرها، جست وجو می‌کنند و سپس براساس الگوریتم‌هایی که توسط افراد کلاهبردار استفاده می‌شود، سایتی کاملاً مشابه با درگاه یا سایت واقعی در نتایج نمایش داده می‌شود و پس از آن با ورود اطلاعات توسط مردم، حساب‌شان خالی می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone