تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27387.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

موزیلا و انتشار اپلیکیشن ScreenshotGo برای مدیریت اسکرین شات ها

اگر به خاطر مقاصد کاری یا دلایل دیگر زیاد اسکرین‌شات می‌گیرید، حتما جستجو در میان حجم انبوه این عکس‌ها برایتان چالش‌برانگیز بوده است. موزیلا در اقدامی دور از انتظار اپلیکیشنی طراحی کرده که به شما ...

اگر به خاطر مقاصد کاری یا دلایل دیگر زیاد اسکرین‌شات می‌گیرید، حتما جستجو در میان حجم انبوه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - این عکس‌ها برایتان چالش‌برانگیز بوده است. موزیلا در اقدامی دور از انتظار اپلیکیشنی طراحی کرده که به شما برای مدیریت این اسکرین‌شات‌ها یاری می‌رساند.

اپلیکیشن جدید Firefox ScreenshotGo نام دارد که همین حالا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌توانید از گوگل پلی استور دانلودش کنید. این اپ فعلا در فاز بتاست و عبارت Unreleased (منتشر نشده) کنار عنوانش به چشم می‌خورد، با این وجود همین حالا هم می‌توانید از تمامی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - امکاناتش بهره لازم را ببرید.

قابلیت ویژه ScreenshotGo جستجوی اسکرین‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - از طریق نوشته‌های حک شده درون آن‌هاست. کافیست در فیلد جستجو کلیدواژه مد نظرتان را بنویسید تا اپلیکیشن اسکرین‌شات‌ها را اسکن کرده و متن مد نظر شما را بیابد. این ویژگی صرفا برای اسکرین‌شات‌های حاوی متن کاربرد دارد و مواردی که عاری از نوشته‌ هستند در نتایج جستجو ایندکس نمی‌شوند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران

مزیت اصلی اپلیکیشن اینجاست که تمام اسکرین‌شات‌های موجود در حافظه شما را پشت سر هم ردیف می‌کند، و به جدیدترین‌ها می‌توانید بالاتر از سایرین دسترسی داشته باشید. همچنین ScreenshotGo دارای یک دکمه تکست اسکنر هم هست تا با فشردن آن بتوانید متن را از اسکرین‌شات‌ها استخراج کرده و در جاهای دیگر به اشتراک بگذارید. این دقیقا مشابه همان کاریست که سرویس گوگل لنز برایتان انجام می‌دهد.

اما یکی دیگر از وظایف - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - این اپ، تسهیل گرفتن اسکرین‌شات است. فایرفاکس ScreenshotGo به یک ویجت شناور مجهز شده تا آن را گوشه صفحه بگذارید و در زمان نیاز به گرفتن اسکرین‌شات از آن استفاده کنید. بلافاصله بعد از ثبت اسکرین‌شات هم می‌توانید آن را به کالکشنی اضافه کنید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - که قبلا در اپلیکیشن ساخته‌اید.

همانطور که بالاتر گفتیم، اپلیکیشن هنوز در فاز بتا به سر می‌برد بنابراین وجود باگ یا مشکلات دیگر در آن دور از انتظار نیست. اگر می‌خواهید نسخه نهایی اپلیکیشن کامل و بدون عیب به دستتان برسد، شاید بد نباشد که همین حالا نسخه بتا را دانلود و مشکلاتش را به گوش توسعه‌دهندگان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران - موزیلا برسانید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر محمودآباد استان مازندران

Firefox ScreenshotGo

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال امرسان TFH14T شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر جالیز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خدمات شرکت تعمیرچی در محمودآباد واقعا عالی بود. به خاطر ترکیب حرفه‌ای بودن و دقت کارکنان، یخچال من حالا بهتر از گذشته عمل میکنه. ممنون از شرکت تعمیرچی که این خدمت عالی رو در اختیار مشتریان قرار میده



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone