تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27388.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدیدی از دوربین آیفون ۱۱ و ویژگی های iOS 13 فاش شد

در فاصله چهار ماه به انتشار iOS 13 و معرفی آیفون های ۲۰۱۹ برخی از ویژگی های مهیج آنها افشا شده که شامل دوربین سه گانه و اسپیکرهای قدرتمندتر می شود. کانال یوتیوبی EverythingApplePro و افشاگری ...

در فاصله چهار ماه به انتشار iOS 13 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - و معرفی آیفون های ۲۰۱۹ برخی از ویژگی های مهیج آنها افشا شده که شامل دوربین سه گانه و اسپیکرهای قدرتمندتر می شود.

کانال یوتیوبی EverythingApplePro و افشاگری به نام Max Weinbach به برسی جزییات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - جدیدی در مورد آیفون های بعدی اپل پرداخته اند. بر این اساس آیفون ۱۱ و ۱۱ مکس با نمایشگرهای اولد ۵.۸ و ۶.۵ اینچی از راه می رسند اما بریدگی عریض و نه چندان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - چشم نواز به قوت خود باقی خواهند ماند. با این حال ماژول Face ID ارتقا پیدا کرده و قابلیت شناسایی چهره از فاصله نزدیک و زوایای عریض تری را خواهد داشت.

اپل در گوشی های بعدی از یک لایه شیشه ای جدید و مات استفاده کرده و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - برای حفظ هارمونی از میزان براق بودن فریم استیل نیز خواهد کاست. اسپیکرهای استریو نیز شاهد بهینه سازی گسترده ای خواهند بود. تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران

از نظر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - تصویربرداری آیفون های ۲۰۱۹ میزبان دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای تله فوتو و فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه ای خواهند بود اما لرزشگیر اپتیکال تنها در دو سنسور اول پیاده سازی می شود. دوربین اصلی از نظر طراحی نیز دستخوش تغییر شده و برآمدگی آن از سطح بدنه نسبت به نسل قبلی کمتر خواهد شد. همچنین نور - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - فلاش نیز بدون تغییر در ابعاد آن، بیشتر می شود.

این دو منبع در کنار آیفون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - های ۲۰۱۹ به برخی ویژگی های iOS 13 نیز اشاره کرده اند که شامل قابلیت محبوب دارک مود نیز می شود؛ هرچند به نظر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - می رسد اپل به جای استفاده از رنگ مشکی واقعی در این حالت، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - بیشتر روی رنگ خاکستری تیره تمرکز کرده است.

این نسخه از سیستم عامل با پردازش و یادگیری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مازندران استان مازندران - رفتارهای کاربر، تعدادی از برنامه های پرکاربرد را از قبل در رم بارگذاری می کند تا سرعت راه اندازی آنها افزایش پیدا کند. در نهایت باید به دشوار شدن جیلبریک  iOS 13 اشاره کرد که با توجه به شرایط فعلی اپ های ایرانی در اپ استور، احتمالا برای کاربران داخلی چندان خبر خوبی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone