تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10301.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال عرضه هواوی میت ۵۰ در فصل اول ۲۰۲۲ با نسخه 4G اسنپدراگون ۸۹۸

تحریم‌های ایالات متحده عملکرد بخش موبایل هواوی را دچار مشکلات فراوانی کرده، با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری میت آماده می‌شود و می‌خواهد با چند ماه تاخیر، ...

تحریم‌های ایالات متحده عملکرد بخش موبایل هواوی را دچار مشکلات فراوانی کرده، با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری میت آماده می‌شود و می‌خواهد با چند ماه تاخیر، گوشی میت ۵۰ را با نسخه 4G تراشه - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پرچمدار بعدی کوالکام در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار کند.

هواوی که روزی برای - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تبدیل شدن - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به برتری تولیدکننده موبایل دنیا تلاش می‌کرد، حالا وضعیت بسیار نامناسبی دارد و حتی در جمع پنج تولیدکننده برتر هم قرار نمی‌گیرد. چینی‌ها دیگر نمی‌توانند قطعات موردنیازشان را تامین کنند، اما همچنان در بخش تحقیق و توسعه با قدرت به فعالیت‌هایشان - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ادامه می‌دهند.

هواوی دو ماه پیش بالاخره از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد تاخیر در معرفی آن‌ها، به سری میت ۵۰ هم می‌رسد. یکی از منابع چینی موثق حوزه فناوری به نام «Digital Station Chat» - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در جدیدترین پیش‌بینی‌اش گفته هواوی میت ۵۰ در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند به نسخه LTE تراشه پرچمدار بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ (یا اسنپدراگون ۸۹۵) مجهز می‌شود.

تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان

شایعه اخیر با گزارش‌های گذشته تناقض دارد. هواوی ماه - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آینده میلادی مراسمی برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش برگزار - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خواهد - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرد. در حالی که در ابتدا انتظار می‌رفت این رویداد برای معرفی نسخه بین‌المللی P50 و P50 پرو باشد، چندین هفته پیش گزارشی مبنی بر رونمایی از - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هواوی میت ۵۰ در این مراسم منتشر شد.

این احتمال وجود دارد که در مراسم بعدی هواوی از این گوشی هوشمند قدرتمند رونمایی شود، اما فاصله طولانی میان معرفی و عرضه‌اش وجود داشته باشد. با این وجود، هنوز کوالکام از اسنپدراگون ۸۹۸ رونمایی نکرده و انتظار داریم - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در اواخر ۲۰۲۱ دست به چنین کاری بزند. بنابراین یا هواوی میت ۵۰ با تراشه دیگری در مراسم ماه آینده میلادی - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - معرفی می‌شود، یا اینکه باید منتظر رونمایی و عرضه آن در همان فصل اول ۲۰۲۲ باشیم. البته این احتمال هم وجود دارد که هواوی چنین پروژه‌ای را بطور کامل لغو کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone