تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10286.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل شنوتو از سرمایه‌گذاری «شهر کتاب» در این استارتاپ خبر داد؛ بزودی فعالیت در ابعاد جهانی

بنیاد فیروزان که متعلق به «مهدی فیروزان» موسس شهر کتاب است در استارتاپ شنوتو سرمایه‌گذاری کرده است. مدیرعامل شنوتو تاکید دارد که این سرمایه‌گذاری منجر به رشد و توسعه این استارتاپ خواهد شد و آنها ...

بنیاد فیروزان که متعلق به «مهدی فیروزان» موسس شهر کتاب است در استارتاپ شنوتو سرمایه‌گذاری کرده است. مدیرعامل شنوتو - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - تاکید دارد که این سرمایه‌گذاری منجر - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - به رشد و توسعه این استارتاپ خواهد شد و آنها قصد دارند در اولین قدم به فکر ارائه نسخه‌ای چند زبانه برای ورود - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - به بازار جهانی هستند؛ او تاکید - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرد که یا مستقیما وارد مارکت زبان انگلیسی خواهند شد یا روی زبان کشورهای منطقه تمرکز خواهند کرد.

صبح امروز نشست خبری سرمایه‌گذاری شهر کتاب روی شنوتو در محل شهر کتاب مرکزی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و در این نشست «مهدی فیروزان» موسس شهر کتاب اعلام کرد که شنوتو را یک پدیده - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌داند - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - و معتقد است که در آینده می‌توان با آن اقداماتی - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای اعتلای فرهنگ در کشور انجام داد: «همیشه منزلت فرهنگ را در کشورمان آنقدر بالا می‌دانستم - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - و از خانواده‌ای بودم که فرهنگ و اقتصاد توامان در آن مهم بوده و به نظرم کارهای فرهنگی - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - باید از نظر اقتصادی بتوانند به - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - استقلال برسند.» فیروزان با ذکر این نکته که این اولین سرمایه‌گذاری شهر کتاب روی یک محصول از پیش آماده شده است تاکید کرد که دولت نتوانسته در - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - راستای اعتلای فرهنگ - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - اقدام درستی انجام بدهد:

«عرضه را نباید فربه کرد بله باید تقاضا را زیاد کرد. ما در بازار کتاب هنوز هم تیراژی معادل بیست و پنج کتاب در ازای یک نفر داریم، ما کتابخوان درست نکردیم و برعکس آن عمل کردیم. دولت سعی کرده به تولید فرهنگ چنگ بزند و از بخش تقاضا مغفول باقی مانده است.»

«امیر مددی» مدیرعامل و موسس شنوتو نیز در این نشست اعلام کرد که آنها تنها پادکست نتورک فارسی در دنیا هستند و بیش از ۶۵۰۰ کانال در خودشان دارند: «شنوتو هم‌اکنون در بیش از ۵۰ سرویس جهانی در دسترس است.» او با ذکر این نکته که یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۸۶۹ دقیقه پادکست در شنوتو وجود دارد اعلام کرد که برخلاف تصور - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - خیلی از افراد، کاربران مصرف کننده زبان فارسی در دنیا زیاد هستند: - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - «شنوتو در آنسوی مرزها بیشتر از داخل مرزها شناخته شده است.»

تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

مددی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه این تزریق سرمایه قصد دارد چگونه روی توسعه و رشد آنها تاثیر بگذارد گفت که آنها قصد دارند تا سعی کنند نسخه‌های بعدی شنوتو یک نسخه چند زبانه باشد و وارد بازار فراتر از مرزهای ایران بشوند: «هنوز تصمیم نگرفتیم که مستقیم وارد مارکت زبان انگلیسی - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - شویم یا به عنوان مثال روی مارکت - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - زبان عربی و کشورهای منطقه تمرکز کنیم اما بی شک زمان این فرارسیده که شنوتو - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - به خارج از ایران هم برود.» مددی همچنینن می‌گوید اعطای پول به تولیدکنندگان محتوا در شنوتو و سهیم کردن آنها در این مساله مالی، از دیگر نکاتی است که قصد دارند بتوانند به طور - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - گسترده به آن ورود پیدا کنند.

مددی در پاسخ به پرسش دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا قصد دارند روزی به ساخت یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا روی بیاورند یا خیر می‌گوید که آنها - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - فعلا قصد ورود به این مساله را ندارند و نهادهای مختلفی نیز از آنها این موضوع را پرسیدند: «ما می‌خواهیم روی کاری که هستیم تمرکز کنیم و آن را بهبود ببخشیم.»

مددی به دیجیاتو می‌گوید که شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر صدا که این روزها ترند شدند خطری برای پلتفرم‌های پادکست ایجاد نکرده‌اند و بازوی کمکی هم به حساب می‌آیند: «در حال حاضر این شبکه‌های اجتماعی نقش کمکی هم برای ما - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ایفا می‌کنند و بازنشر برخی - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - گفتگوهای جذاب آنها در شنوتو باعث بیشتر شنیده شدن هم می‌شود. در حال حاضر - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - این شبکه‌های اجتماعی تهدیدی برای پلتفرم‌های پادکست نیستند و باور دارم صحبت‌های لایو نمی‌تواند جای یک برنامه از پیش تعیین شده را بگیرد.»

تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

مددی در پاسخ به دیگر پرسش - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا مساله درآمدزایی از طریق پادکست در ایران هنوز یک چالش باقی مانده است یا خیر می‌گوید که آنها وظیفه خودشان می‌دانند که بتوانند این فرهنگ را اعتلا ببخشند: «زمانی که ما کارمان را شروع کردیم بجز ما و چنل بی چیز دیگری نبود و وظیفه خودمان می‌دانیم که بتوانیم فرهنگ پادکست و زوایای مختلف آن از جمله درآمدزایی را در کشور نهادینه سازی کنیم.» او به دیجیاتو می‌گوید آنها در برنامه‌های آینده خود فعلا قصد ندارند که روی موضوعی چون «انحصاری - تعمیرات یخچال بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - پخش شدن یک سری پادکست‌ها فقط در شنوتو» تمرکز کنند و سیاست‌های متفاوتی اتخاذ کرده‌اند.

مددی در این نشست تاکید کرد که ارزش تجاری شنوتو در حال حاضر رقمی معادل ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده و ابراز امیدواری کرد که با این سرمایه‌گذاری و مسیر راه آینده آنها این رقم تا سال آینده به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone