تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10283.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز یکسان دوربین آیفون ۱۳ مینی با آیفون ۱۲ پرو مکس در بررسی DxOMark

وب‌سایت DxOMark می‌گوید آیفون ۱۳ مینی با پیکسل‌های ۱.۷ میکرومتری و قابلیت سنسور شیفت عملکردی در حد آیفون ۱۲ پرو مکس دارد و آیفون ۱۳ پرو هم نسبت به آیفون ۱۲ پرو بهینه‌سازی‌ها را تجربه ...

وب‌سایت DxOMark می‌گوید آیفون ۱۳ مینی با پیکسل‌های ۱.۷ میکرومتری و قابلیت سنسور شیفت - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - عملکردی در حد آیفون ۱۲ پرو مکس دارد و آیفون ۱۳ پرو هم - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - نسبت به آیفون ۱۲ پرو بهینه‌سازی‌ها را تجربه کرده و حالا توانسته به امتیاز بالاتری دست پیدا کند تا در جمع برترین‌های این مرجع قرار بگیرد.

بر اساس بررسی‌های جدید وب‌سایت DxOMark، آیفون ۱۳ مینی امتیاز ۱۳۰ را دریافت کرده که با امتیاز آیفون ۱۲ پرو مکس برابر است. البته پرو مکس در بخش زوم عملکرد بهتری دارد چون از لنز تله‌فوتوی قدرتمندی با قابلیت بزرگنمایی ۲.۵ برابری بهره می‌برد. ولی تراشه A15 اپل توانایی‌های پردازشی بیشتری را به آیفون ۱۳ مینی اضافه کرده است.

هر دو گوشی در بخش عکاسی امتیاز یکسان ۱۳۸ را گرفته‌اند. آیفون ۱۳ مینی از نظر نوردهی، رندرینگ رنگی و فوکوس خودکار دقیق درخشان ظاهر شده است. ولی چون در - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - این دستگاه لنز تله‌فوتو وجود ندارد، این گوشی صرفا توانسته امتیاز بزرگنمایی ۵۵ را از دوربین فوق عریض به دست آورد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران

کوچک‌ترین آیفون امسال در بخش فیلم‌برداری به امتیاز ۱۱۷ دست یافته و آیفون ۱۲ پرو مکس با امتیاز ۱۱۳ را پشت سر گذاشته است. - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - البته فاصله این دو گوشی آن‌قدرها زیاد نیست و هر دو از جمله بهترین محصولات بازار - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - برای فیلم‌برداری محسوب می‌شوند. آیفون ۱۳ مینی حالا در بخش فیلم‌برداری با شیائومی می ۱۱ اولترا در رده یکسانی قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران

از سوی دیگر، آیفون ۱۳ پرو با امتیاز ۱۳۷ در جایگاه چهارم دیده می‌شود و بالای سر خود هواوی P50 پرو، شیائومی می ۱۱ اولترا و هواوی میت ۴۰ پرو پلاس را می‌بیند. این گوشی با امتیاز عکاسی ۱۴۴، یکی از بهترین گوشی‌های بازار است. آیفون ۱۲ پرو از DxOMark امتیاز ۱۲۲ را کسب کرده است.

عملکرد این گوشی نسبت به آیفون - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۲ پرو چندان تغییر نکرده اما چند بهینه‌سازی کوچک رخ داده است. تصاویر حالا جزئیات بیشتری دارند، لنز جدید تله‌فوتو از بزرگ‌نمایی ۳ برابری برخوردار شده و رنگ و کنتراست هم در برخی قسمت‌ها از جمله - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - پرتره‌هایی که از پشت روشنایی دارند، بهتر شده است.

امتیاز زوم برای دوربین فوق عریض و تله‌فوتو کمی - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - بالاتر رفته اما نمی‌تواند در برابر گوشی‌هایی که لنز پریسکوپ دارند قد علم کند. امتیاز - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - فیلم‌برداری این گوشی ۱۱۹ است و DxOMark می‌گوید ویدیوها دامنه - تعمیرات یخچال بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - پویای بالایی دارند و فوکوس خودکار در آن‌ها بهتر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone