تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10306.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت استور ویندوز را به روی فروشگاه‌های شخص ثالث باز کرد

مایکروسافت اپ استور ویندوز را به روی دسته بزرگ‌تری از اپلیکیشن‌ها باز می‌کند و به فروشگاه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد در استور این شرکت حضور پیدا کنند. با این تغییر فروشگاه اپیک گیمز و آمازون ...

مایکروسافت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - اپ استور ویندوز را به روی دسته بزرگ‌تری از اپلیکیشن‌ها باز می‌کند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - به فروشگاه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد در استور این شرکت حضور پیدا کنند. با این تغییر فروشگاه اپیک گیمز و آمازون هم می‌توانند به استور ویندوز بیایند.

«جیورجیو ساردو»، مدیرکل مایکروسافت استور در این باره می‌گوید: «اپلیکیشن فروشگاه‌های شخص ثالث - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - هم مثل سایر اپلیکیشن‌ها صفحه محصول اختصاصی خود را خواهند داشت که از طریق جستجو یا گشت و گذار در مایکروسافت استور قابل یافتن است. با این تغییر کاربران به‌راحتی می‌توانند این اپلیکیشن‌ها را مثل سایر اپلیکیشن‌ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - در این استور پیدا و نصب کنند. امروز اعلام می‌کنیم که آمازون و اپیک گیمز ظرف چند ماه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - آینده فروشگاه‌های اپلیکیشن خود را به مایکروسافت استور می‌آورند و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - مشتاقانه منتظر خوشامدگویی به سایر فروشگاه‌ها خواهیم بود.»

مایکروسافت می‌گوید با این تغییر می‌خواهد مطمئن شود که شرایط تجاری محصولاتش منصفانه است و به افزایش نوآوری کمک می‌کند:

«تعهد ما - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - ارائه استور آزادی برای یک پلتفرم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - آزاد است که فقط محدود به زیربناهای فنی در مورد چگونگی ساخت اپلیکیشن‌ها نباشد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شرایط تجاری‌مان منصفانه است و به نوآوری کمک می‌کند. برای مثال، مایکروسافت استور در ویندوز در صورتی که برنامه‌ها سیستم پرداخت خودشان را داشته باشند، دیگر از توسعه‌دهندگان نمی‌خواهد درآمدشان را با مایکروسافت تقسیم کنند.

به همین منظور امروز از به‌روزرسانی مهم دیگری در سیاست‌های مایکروسافت استور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - ویندوز رونمایی می‌کنیم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - که به اپلیکیشن فروشگاه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد در استور ویندوز حضور داشته باشند.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی

تغییر جدید مایکروسافت استور در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - شرایطی اعلام می‌شود که این فروشگاه با معرفی ویندوز ۱۱ دستخوش تغییرات زیادی شده بود. فروشگاه مایکروسافت نه تنها از نظر ظاهری متحول شده بلکه به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که در صورت استفاده از پلتفرم‌های پرداخت جایگزین همه درآمد حاصله را برای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - خودشان نگه دارند. البته بازی‌ها از این قاعده مستثنی هستند.

تلاش برای حمایت از فروشگاه‌های شخص ثالث همان چیزی بود که اپیک گیمز در مقابل اپل از آن دفاع می‌کرد، ولی کوپرتینویی‌ها هنوز برنامه‌ای برای حمایت از این اپلیکیشن‌ها ندارند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - اپل می‌گوید فروشگاه‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - شخص ثالث حریم خصوصی و امنیت دستگاه‌های iOS را به خطر می‌اندازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone