تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10296.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

یک مرجع در کره جنوبی ظرفیت باتری گلکسی S22 را تایید کرد

سری گلکسی S22 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این محصولات باقی مانده، اما ظرفیت باتری نسخه استاندارد آن دو هفته پیش فاش شد و حالا توسط ...

سری گلکسی S22 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی - تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌شود و اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی - تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - از این محصولات باقی مانده، اما ظرفیت باتری نسخه استاندارد آن دو هفته پیش فاش شد و حالا توسط یک مرجع کره‌ای تایید شده است.

باتری جدیدی از سامسونگ با شماره مدل EB-BS901ABY توسط مرجع مجوزدهی کره‌ جنوبی تایید شده است. با توجه شماره مدل حاضر، این باتری روی گلکسی S22 استفاده خواهد شد که شماره مدل SM-S901B دارد. ظرفیت این باتری ۳۵۹۰ میلی آمپر ساعت است - تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - اما در حالت کلی ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام می‌شود. این ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به گلکسی S21 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کمتر شده است.

طبق شایعات، گلکسی S22 نمایشگر ۶.۰۶ اینچی خواهد داشت که نسبت به نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی S21 کوچک‌تر شده است. این خانواده احتمالا به چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز می‌شود اما به‌رغم استفاده از لیتوگرافی پیشرفته، ممکن است عمر باتری کمتری نسبت به گلکسی S21 داشته - تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - باشد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان

پرچمدار بعدی سامسونگ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ + ۱۲ + ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوی استریو، استاندارد IP68 و فناوری شارژ بی‌سیم خواهد داشت. توانایی شارژ گلکسی S22 به سرعت ۲۵ وات محدود می‌شود، اما گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا احتمالا از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

افزون بر این به گزارش نشریه The Elec، سامسونگ SDI و شرکت ATL با همکاری یکدیگر وظیفه تامین باتری سری گلکسی - تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - S22 را برعهده می‌گیرند. اگر یادتان رفته، ATL همان شرکتی است که باتری جنجالی گوشی گلکسی نوت ۷ را تامین - تعمیرات یخچال دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده بود. به دنبال انفجارهای باتری آن گوشی، سامسونگ شرکت ATL را از زنجیره تامین خود کنار گذاشت، اما مدتی است که در گوشی‌های سری گلکسی A و M، گلکسی واچ و گلکسی بادز با این شرکت همکاری می‌کند و حالا ظاهرا نوبت به اصلی‌ترین پرچمدار این کمپانی رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone