تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10293.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

علی بابا فروش ماینرهای رمزارز را ممنوع می‌کند

علی بابا فروش ماینرها را ممنوع می‌کند و از تاریخ ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) هر فروشنده‌ای که ماینرهای رمزارز را در علی بابا قرار دهد، مشمول مجازات می‌شود. این فروشگاه اینترنتی همچنین از ۱۶ مهر ...

علی بابا فروش ماینرها را ممنوع می‌کند و از تاریخ ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) هر فروشنده‌ای که ماینرهای رمزارز را در علی بابا قرار دهد، مشمول مجازات می‌شود. این فروشگاه اینترنتی همچنین از - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۱۶ مهر (۸ اکتبر) دسته‌بندی ماینرهای بلاکچین و - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - لوازم جانبی‌اش را در وب‌سایتش به حالت تعلیق درمی‌آورد.

چنین رویکردی در راستای سخت‌گیری‌های اخیر دولت چین در برابر رمزارزها صورت می‌گیرد. چین نه تنها معاملات رمزارزها را ممنوع کرده، بلکه سایت‌های مربوط به این حوزه را هم مسدود کرده است.

علی بابا علاوه بر - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محدود کردن فروش ماینرهای رمزارز، از این پس خدمات خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و Quark را نیز متوقف می‌کند. در توضیح علی‌ بابا آمده که فروشندگان ماینر رمزارز و محصولات مرتبط تحت قوانین مجازات - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌شوند. این مجازات‌ها شامل مسدود کردن حساب فروشگاه‌ها می‌شود.

تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان

علی بابا تنها شرکتی نیست که بخاطر سخت‌گیری‌های چین فعالیت‌هایش را دستخوش تغییر می‌کند و برخی - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صرافی‌های رمزارز از جمله بایننس و - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Huobi برخی خدمات - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خود را در کشور چین متوقف کرده‌اند. همچنین Sparkpool دومین استخر استخراج اتریوم در جهان، تمام فعالیت‌های خود را تعطیل کرده است.

مسلما فعالیت در حوزه رمزارزها درآمد مناسبی را نصیب - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - علی بابا می‌کند و حالا باید دید خروج از این بازار تا چه اندازه روی گزارش مالی آن تاثیر می‌گذارد. احتمالا در - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آینده فروشگاه‌های چینی بیشتری از ترس جریمه‌ها یا برخورد دولت - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پکن - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در چنین مسیری گام - تعمیرات یخچال بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برمی‌دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone