تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10309.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سازمان هواپیمایی کشور خواستار مسدودسازی آپ، اسنپ تریپ، تاپ و روبیکا شد

سازمان هواپیمایی کشور در نامه‌ای به پلیس فتا خواستار مسدودسازی درگاه‌های آپ، روبیکا، تاپ و اسنپ تریپ شده و دلیل این موضوع را فروش غیر مجاز بلیت هواپیما توسط این شرکت‌ها اعلام کرده است. به ...

سازمان هواپیمایی کشور در نامه‌ای به پلیس فتا خواستار مسدودسازی درگاه‌های آپ، روبیکا، تاپ و اسنپ تریپ شده و دلیل این موضوع را فروش غیر مجاز بلیت هواپیما توسط این شرکت‌ها اعلام کرده است.

به گزارش دیجیاتو و بر اساس نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نامه‌ای با امضای «حسن خوشخو» مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی خطاب به پلیس فتا فرستاده شده که در آن از این نهاد درخواست شده که ۴ پلتفرم آپ، اسنپ تریپ، تاپ و روبیکا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - مسدود بشوند. این نامه به تاریخ ششم مهر ماه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - بوده و پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از موثق بودن آن دارد با این حال در اینکه نامه به مرحله عملیاتی برسد و اجرایی بشود شک و شبهاتی وجود دارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران

با اینکه در نامه سازمان هواپیمایی کشور به موضوع عدم مجوز فروش بلیت هواپیما در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - این پلتفرم‌ها اشاره شده اما برخی از کارشناسان بر این باور هستند که شاید نمایش بلیت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - ایرلاین های خارجی در مسیر ایران به عراق توسط این سایت‌ها دلیل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - نگارش چنین نامه‌ای بوده است چرا که چندی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - پیش بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت نمایش این بلیت‌ها در سایت‌های فروش صادر شده بود و تاکید شده بود تخطی از آن باعث تعلیق سایت‌ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - خواهد شد.

همچنین باید خاطر نشان شد برخی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - از این اپلیکیشن‌ها مانند آپ و روبیکا کارکردی فراتر از تنها یک پلتفرم فروش بلیت سفر دارند و ده‌ها میلیون کاربر در خود گنجانده‌اند و مسدودسازی در آنها باعث اختلال در انبوهی از خدمات مالی و غیرمالی ارائه شده توسط آنها خواهد شد.

روابط عمومی روبیکا در گفتگویی کوتاه به دیجیاتو اعلام کرد این مجموعه که نامش در نامه هواپیمایی کشوری هم قرار دارد بیش از یک سال است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - هیچ فعالیتی در زمینه خرید و فروش بلیت هواپیما ندارد و مشخص نیست چرا نام آنها در این فهرست به چشم می‌خورد!

لازم به ذکر است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - که از ابتدای سال جاری و بر اساس قانون، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - دستگاه‌های اجرایی می‌توانند درخواست فیلتر کسب‌وکارها را بدهند. تا پیش از آن شکایت از کسب و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - کارهای نوپا قبل از ارسال به مراجع قضایی در کمیته‌ای تخصصی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - بررسی می‌شد و این موضوع مدتی است که با رای دیوان عدالت اداری، معلق شده است.

برخی از اسامی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - حاضر در این نامه مانند اسنپ تریپ پیش‌تر هم طعم فیلترینگ را با درخواست سازمان هواپیمای کشوری چشیده‌اند و باید دید که سرانجام این نامه به کجا خواهد رسید.

پیگیری‌های دیجیاتو از برخی تیم‌هایی که اسامی‌شان در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - این نامه وجود دارد حکایت از این دارد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - که آنها در حال بررسی نامه از لحاظ حقوقی هستند و به زودی در پاسخ به آن جوابیه‌ای منتشر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آمل استان مازندران - خواهند نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone