تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10312.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیر کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم: 30 گیگ اینترنت برای دانشجویان کافی نیست

مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، با بیان اینکه وزارت ارتباطات اعلام کرده که همانند سال گذشته اینترنت استادان و دانشجویان و طلاب رایگان خواهد بود، اعلام کرد که 30 گیگ اینترنت برای دانشجویان ...

مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - با بیان اینکه وزارت ارتباطات اعلام کرده که همانند سال گذشته اینترنت استادان و دانشجویان و - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - طلاب - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - رایگان خواهد بود، اعلام کرد که 30 گیگ اینترنت برای دانشجویان کافی نیست و نیاز آنها در حوزه آموزش را رفع نخواهد کرد.

«علی اکبر صفوی»، مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم با تاکید بر اینکه این حجم از اینترنت برای دانشجویان کافی نیست گفت: «البته ۳۰ گیگ - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - اینترت استادان و دانشجویان برای ۶ ماه بسیار - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - کم است و می توان تنها برای مدت یکی دو ماه روی آن حساب باز کرد.»

صفوی همچنین افزود: «از امروز، چهارشنبه، - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - 7 مهر، سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویی فعال شده - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - و فقط یک بار امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی وجود دارد.»

به گفته او مهلت ثبت‌نام حداکثر 7 روز است و هر کد ملی فقط یک بار امکان - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - استفاده از این امکان را دارد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران

پیش از این «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات با بیان جزئیات حجم اینترنت رایگان اعلام کره بود: «برای اساتید - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - دانشگاه‌ها ۶۰ گیگ، برای معلمان ۴۰ گیگ و برای دانشجویان ۳۰ گیگ اینترنت - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - رایگان ۶ ماهه در نظر گرفته شده است.»

آیا وزارت ارتباط - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - تغییری در حجم اینترنت خواهد داد؟

حالا با وجود اینکه مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم اعلام کرده حجم 30 گیگ اینترنت برای دانشجویان کافی نیست، همچنان وزارت ارتباطات نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است. از سویی دیگر این گمانه‌زنی هم وجود دارد که به دلیل زمزمه‌های حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس این حجم تغییری نکند و دانشجویان همچنان 30 گیگ اینترنت رایگان دریافت کنند.

به هر روی دانشجویان با مراجعه به سامانه ictgifts.ir می‌توانند به شکل آنلاین برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند. این نکته را هم باید مورد توجه قرار داد که امکان فعال­ سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان یا - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - دارد. همچنین درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی است.

جدول زمانبندی روزهای ثبت نام اینترنت رایگان نیز به شرح زیر است:

چهارشنبه ۷ مهر: فقط کدهای ملی با رقم آخر ۰،۱،۲

پنج شنبه ۸ مهر: فقط کدهای ملی با رقم آخر ۳،۴،۵

جمعه ۹ مهر: فقط کدهای ملی با رقم آخر ۶،۷،۸،۹

از ۱۰ مهر تا ۱۴ مهر: - تعمیرات یخچال کرال در شهر چمستان استان مازندران - امکان ثبت نام برای تمامی دانشجویان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورشید نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، بنده اینجا هستم و یه مشکل دارم با یخچال کرال C5 WL. این یخچال همیشه بوی نامطبوعی میده و برخی از مواد غذاییمون توش بو می‌گیره.

من به تازگی به شهر چمستان منتقل شدم، آیا کسی می‌تونه راهنمایی کنه که چطور این مشکل رو حل کنیم؟

ممکنه این مشکل از گرمای زیاد در داخل یخچال باشه. شما می‌تونید قطعه پره‌ها رو بررسی کنید و مطمئن بشید که پره‌ها تمیز هستند و برنامه خنک کننده هم درست تنظیم شده باشه. همچنین می‌تونید یخچال رو خالی کنید و دوباره پر کنید، این کار به طور موقت مشکل رو حل می‌کنه.

در صورتی که این مشکل باز هم ادامه داشته باشه، بهتره با مرکز خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا بیشتر بررسی کنن و درستش کنن. با توجه به لهجه جنوب ایران من نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش رو در شهرستان استاد محله 20 متری شورا میدونم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone