تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10304.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تماشای کلام ناشنوایان با تکنولوژی؛ آیا فناوری زندگی ناشنوایان را در ایران تغییر داده است؟

ناشنوایان به زبان خود (اشاره) مسلط هستند، اگر آنها را به دنیای دیگری دعوت می‌کنیم باید زبان آنها را آموزش ببینیم و راهکارهای مناسب آموزش زبان خود را به عنوان زبان دوم برای آنها اجرا ...

ناشنوایان به زبان خود (اشاره) مسلط هستند، اگر آنها را به دنیای دیگری دعوت می‌کنیم باید زبان آنها را آموزش ببینیم و راهکارهای مناسب آموزش زبان خود را به عنوان زبان دوم برای آنها اجرا کنیم. تکنولوژی و فناوری‌های نوآورانه - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - دنیای امروز این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از اپلیکیشن‌های مناسب شاهد برقراری مناسب‌تر این ارتباط باشیم. حالا چقدر از تکنولوژی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کمک گرفته‌ایم تا به فهم مشترکی از ارتباط بین ناشنوایان و افراد شنوا برسیم؟

افراد ناشنوا، - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - والدینشان و همه افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بر این باورند که حالا با شروع آغاز سال تحصیلی جدید اپلیکیشن شاد دوباره احساس نابرابری را برای ناشنوایان - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - زنده کرده است. اهمیت به دایره واژگانی کودکان ناشنوا و نوع متفاوت روش‌های آموزشی آنها در این اپلیکیشن - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - مورد توجه قرار نگرفته و این موضوع فقط یکی از مشکلاتی است که ناشنوایان در استفاده از امکانات فناوری محور با آن مواجه هستند. هر چند تکنولوژی ظرفیت‌های قابل توجهی هم برای ایجاد برابری دارد که در کشور توجه ویژه‌ای به آن نشده است.

زبان اشاره، زبان اول ناشنوایان

«اکرم سلیمی» مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران با تاکید بر اینکه رویارویی ناشنوایان با تکنولوژی و فناوری در ایران بسیار متفاوت‌ با کشورهای توسعه یافته است به دیجیاتو گفت: «ناشنوایان برای استفاده از تماس‌های تصویری در سال‌های قبل با مشکلات قانونی مواجه بودند. در شرایطی که در کشورهای توسعه یافته تلاش می‌شد از امکاناتی که فناوری در اختیار این افراد قرار داده، در راستای تقویت توانایی‌هایشان استفاده شود، حتی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در اپلیکشن‌های آموزش عمومی دانش‌آموزان (شاد) هم شاهد تبعیض و عدم توجه به معلولان و البته ناشنوایان هستیم.»

سلیمی با اشاره به اهمیت زبان اشاره به عنوان یک زبان زنده برای ارتباط با افراد ناشنوا گفت: «زبان اشاره، زبان اول افراد ناشنواست. این افراد بر اساس این زبان تعلیم می‌بینند و اگر قرار است متون زبان فارسی، انکلیسی، فرانسوی یا هر زبان دیگری به آنها آموزش داده شود به عنوان زبان دوم است. ضعف اپلیکیشن شاد در مواجهه با - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - دانش‌آموزان ناشنوا هم در همین مورد است. ما توقع داریم دایره لغات دانش‌آموز ناشنوان و شنوا به یک اندازه باشد اما این موضوع ممکن نیست.»

تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

موضوع دایره واژگانی، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که دانش‌آموزان ناشنوا با آن مواجه هستند، والدین افراد ناشنوا، معلم‌ها و مهم‌تر از همه نهادهای رسمی کشور باید نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کنند و راه درست - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در برقراری ارتباط که همان زبان اشاره است را با کمک فناوری و تکنولوژی‌های روز وارد زندگی معمول کنند. استفاده از فیچر زبان اشاره در برنامه‌های تلویزیونی از اخبار تا برنامه‌های سرگرمی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که از قلم - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - افتاده و فعالان حوزه - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ناشنوایان بر این باورند که باید از طرف مسئولین بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

این موضوع در حالی است - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - که به گفته سلیمی، - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در ساخت و پخش - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - برنامه‌های تلویزیونی توجهی به این موضوع نمی‌شود. علاوه بر آن در صورت مطالبه‌گری ناشنوایان یا خانواده آنها، تعداد مخاطبان ناشنوا مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر عدد قابل توجهی نبود، از مترجم ناشنوایان - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده نمی‌شود. 

استفاده از فناوری در راستای زندگی بهتر ناشنوایان

مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران با انتقاد از نبود امکانات آموزشی برابر برای این گروه از جامعه، روند برنامه‌ریزی در ارائه محتوای آموزشی به وسیله اپلیکیشن شاد را تبعیضی جدی علیه ناشنوایان عنوان کرد و گفت: «این اتفاق زمانی که - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - آموزش‌وپرورش تصمیم گرفت همسان‌سازی سیستم آموزشی دانش‌آموزان معلول و عادی را اجرایی کند هم ناشنوایان را به طور جدی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تحت تاثیر بی‌برنامگی‌های قرار داد. نمی‌‌توان انتظار داشت دانش‌آموزان ناشنوا صرفا به دلیل وجود محتوای متنی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - بتوانند از این امکانات استفاده کنند.»

او با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری به ناشنوایان کمک قابل توجهی خواهد کرد و - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از امکانات شهری، برقراری ارتباط و زندگی را برای آنها بسیار ساده‌تر خواهد کرد گفت: «بعد از ورود گوشی‌های موبایل هوشمند و استفاده از تماس تصویری، ناشنوایان یکی از مهم‌ترین چالش‌هایشان که ارتباط با دیگر افراد ناشنوا و - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - همچنین افراد شنوا بود حل شد. اما این میزان از بهره‌وری کافی نیست و نیازمند آن هستیم که از تجربه کشورهای توسعه یافته به منظور بهره‌وری بیشتر از تکنولوژی در زندگی روزمره افراد ناشنوا و دیگر افراد معلول جامعه به درستی استفاده کنیم.»

استقلال ناشنوایان با تکنولوژی

نهادهای رسمی و دولتی، از وزارت آموزش و پرورش گرفته تا مسئولان شهری آنقدر که باید استفاده از تکنولوژی برای بهبود زندگی ناشنوایان را جدی نگرفته‌اند. این در حالی است که کم و بیش و با وجود نابرابری‌های ملموس، ناشنوایان و خانواده‌های - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنها همچنان در این حوزه فعال هستند. فناوری‌های روز برای این افراد تبدیل به ابزاری برای بهبود شرایط زندگی‌شان شده و حتی آنها را به آینده خوشبین کرده است. 

هاناپ اپلیکیشنی است - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - که بر روی موبایل (با هر سیستم - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - عاملی) قابلیت نصب دارد و به ناشنوایان یا کم شنوایان و افرادی که قابلیت صحبت کردن یا شنوایی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به هر دلیلی ندارند کمک میکند تا با مخاطب خود، بدون نیاز به شخص دیگری ارتباط برقرار کنند و صداها را با کمک این اپلیکیشن که در آن از هوش مصنوعی استفاده شده است تشخیص دهد.

«حمیدرضا محترم»، بنیانگذار استارتاپ هاناپ، خود فردی ناشنواست و - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای ورود تکنولوژی به زندگی ناشنوایان و تغییر سبک زندگی آنها تلاش های قابل - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - توجهی کرده است. مصاحبه دیجیاتو با او به شکل چت آنلاین انجام شد و راهی بود برای درک بیشتر مشکلات افراد ناشنوا. او بر این باور است که در ایران فناوری برای ناشنوایان متاسفانه دسترسی پذیر و مناسب سازی نشده است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

او با توضیج درباره هاناپ و امکاناتی که در اختیار کاربران ناشنوا قرار داده به دیجیاتو گفت: «ما در نسخه آزمایشی از کاربر سوال کردیم چه امکاناتی نیاز دارد یا چه مشکلاتی دارد. بعد از انجام این تحقیقات، ویژگیهای دیگری هم اضافه کردیم مثل درخواست تاکسی یا مشاوره آنلاین و امکاناتی از این دست. همه این امکانات را به هاناپ اضافه کرده ایم تا کاربر ناشنوا امکان بهره مندی از فناوری را به درستی داشته باشد.»

بی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - توجهی مسئولان به فعالیت برای بهبود زندگی ناشنوایان

محترم هم وضعیت اپلیکیشن شاد را برای دانش آموزان ناشنوا نامناسب توصیف کرده و معتقد است، آموزش و پرورش نه در اپلیکیشن شاد و نه در برنامه های آموزشی شبکه آموزش نیاز دانش آموزان ناشنوا و همچنین نابیانا را مورد توجه قرار نداده است. او با بیان این موضوع به فعالیت افرادی که برای بهبود آموزش ناشنوایان تلاش کرده اند اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر متخصصان این حوزه مشغول تولید محتوای مناسب برای دانش آموزان ناشنوا هستند و بارها از مسئولین خواسته اند که در این - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - حوزه همکاری کنند. این موضوع اما در حالی است که تا امروز مسئولین هیچ همکاری را شکل نداده اند و همه فعالان این حوزه به شکل شخصی مشغول فعالیت هستند.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت نهادهای دولتی برای استفاده از فناوری به منظور بهبود مشکلات ناشنوایان کافی است یا خیز، گفت: «زمانی که «امیرناظمی»، ریاست سازمان فناوری اطلاعات ایران را بر عهده داشت، درخصوص دولت الکترونیکی تلاشهایی انجام شد. در همین راستا حتی سایت های زیرمجموعه هم مناسب سازی شد و در مجهز به چت آنلاین شدند.» 

محترم با ابراز امیدواری نسبت - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - به تغییر دولت ادامه داد: «ما امید داریم - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در این دولت - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - الکترونیکی هم شاهد پیشرفت امکانات برای ناشنوایان باشیم. حداقل انتظار داریم در شرایطی که دانشجویان و دانش آموزان - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - دوباره وارد دوران تحصیل خود شده اند، امکانات بهتری در اپلیکیشن های آموزشی در اختیار آنها گذاشته شود.»

طرح صیانت - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - علیه ناشنوایان است!

یکی از مسائلی که فعالان و آگاهان مشکلات ناشنوایان - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - همواره نگرانی خود درباره آن را ابراز کرده اند، طرح صیانت از فضای مجازی است. طرحی که نه تنها از شرایط - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیست عادی ناشنوایان صیانتی نخواهد کرد، بلکه موقعیتی - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - را ایجاد - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - خواهد کرد که ناشنوایان امکان استفاده از - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - اطلاعات، آموزش و ارتباطات به وسیله فضای مجازی را از دست دهند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

به اعتقاد بنیان گذار هاناپ، اینترنت بر پایه طرح صیانت به ناشنوایان صدمه وارد خواهد کرد. حتی این طرح به شکلی تنظیم شده که به هیچ عنوان جامعه ناشنوایان را مورد توجه قرار نداده است: «گویی ما اصلا شهروند نیستیم و نباید از امکانات با توجه به معلولیت هایمان استفاده کنیم.»

او با اشاره به اینکه محتوایی که ناشنوایان نیاز دارند، بیشتر در سایت های خارجی است و با وجود عدم دسترسی کاربران ایرانی به برخی از سایت ها در نهایت ناگزیر به استفاده از فیلترشکن هستیم، گفت: «این موضوع دو مشکل اصلی برای ناشنوایان - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - به وجود می آورد نخست اینکه میزان استفاده آنها بدون هیچ حمایتی از اینترنت بین المللی بیشتر خواهد شد و در نتیجه هزینه اینترنت بیشتری باید - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - پرداخت کنند، دوم اینکه - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - هیچ تمهیدی برای تولید محتوای به زبان اشاره به شکل گسترده وجود ندارد - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - و دولت هم حمایت کافی را انجام نداده است.»

فناوری پله پیشرفت ناشنوایان

«سعید رنگاویز طوسی»، مدیر استارتاپ دفینو که در حوزه ناشنوایان فعالیت می کند هم با تاکید بر اینکه امکانات رفاهی مبتنی بر فناوری به ناشنوایان کمک قابل توجهی خواهد کرد، به دیجیاتو گفت: «تکنولوژی کمک قابل توجهی به ناشنوایان خواهد کرد و دسترسی به امکانات را برای آنها ساده تر می کند. این اما در حالی است که این امکان در کشور مورد توجه جدی قرار نگرفته و حتی در حوزه آموزش دانش آموزان ناشنوا هم اپلیکیشن مناسب در اختیار آنها قرار نگرفته و والدین ناگزیرند خود همه پروسه آموزش را به دانش آموز ناشنوای خود ارائه دهند.»

به گفته رنگاویز این استارتاپ در پی نیازسنجی هایی که انجام شده، در حال آماده سازی پکیج های - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - آموزشی مبتنی بر زبان اشاره است. این - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - پکیج ها نیازی است که آموزش و پرورش باید توجه جدی به آن می کرد اما این اتفاق شکل نگرفته است.

او با ابراز ناراحتی از این - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - موضوع که هیچ - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - نهادی به شکل رسمی برای ناشنوایان برنامه ریزی نکرده و به فکر افراد ناشنوا نیست، - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - گفت: «فناوری این ظرفیت را دارد که زندگی ناشنوایان را - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - به طور قابل توجهی تغییر دهد - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - و منجر به استفاده بهتر آنها از امکانات شود. این - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در حالی است که در صورت فراهم نکردن اپلیکیشن هایی مبتنی بر نیاز ناشنوایان، فناوری تیغ دولبه ای خواهد شد که اگر مورد توجه قرار نگیرد، زندگی را برای آنها سخت تر هم خواهد کرد.»

یکی از فعالیت هایی که دفینو در راستای تغییر و بهود شرایط زندگی ناشنوایان انجام داده ارائه خدمات آموزش راهنمایی و رانندگی است. این فرایند در شرایطی انجام شده که کتاب آئین نامه راهنمایی و رانندگی به دلیل پیچیدگی بار معنایی واژگان امکان بهره وری مناسب افراد ناشنوا را ممکن نمی کند. این موضوع دقیقا بر اساس تفاوت دایره واژگانی افراد ناشنوا است که در تالیفات آموزشی ناشنوایان مورد توجه قرار نگرفته است. ناشنوایان نیازمند درک هستند، این - تعمیرات یخچال دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - درک با استفاده از تکنولوژی بهتر و کاملتر انجام خواهدشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فردین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام تعمیرگاه شما آیا دور و بر محمدرضالو پارس آباد تعمیر یخچال دوو انجام میده؟
پاسخ: بله در محمدرضالو شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone