تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10292.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت سری پیکسل ۶ فاش شد: مشابه خانواده آیفون ۱۳

پیکسل ۶ و ۶ پرو احتمالا ۲۷ مهر بطور کامل معرفی می‌شوند و حالا چند هفته مانده به این رونمایی، گزارشی منتشر شده که قیمت این دو گوشی در بازار اروپا را فاش می‌کند. به ...

پیکسل - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ۶ و ۶ پرو احتمالا ۲۷ مهر بطور کامل معرفی می‌شوند و حالا چند هفته مانده به این رونمایی، گزارشی منتشر شده که قیمت این دو گوشی در بازار اروپا را فاش می‌کند.

به گزارش «برندون لی» از کانال یوتیوب This is Tech Today، پیکسل - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ۶ با اسم مستعار Oriole در دو مدل عرضه می‌شود. مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۸ یورو (۶۳۹ دلار) و مدل مجهز - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۴۹ یورو (۷۶۰ دلار) به بازار می‌آید.

از سوی دیگر، پیکسل ۶ پرو با اسم مستعار Raven احتمالا با سه پیکربندی به بازار می‌آید. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۹ یورو (۱۰۵۰ دلار)، با ۱۲ گیگابایت رم و - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ یورو (۱۱۷۰ دلار) و - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۹۹ یورو (۱۲۸۰ دلار) عرضه می‌شود. البته با - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - توجه به مالیات‌های کشورهای اروپایی، قیمت دلاری آن‌ها در کشورهایی مانند ایالات متحده کمتر خواهد بود.

تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران

سری پیکسل ۶ در پنج رنگ قرمز، سبز، مشکی، نقره‌ای و طلایی به دست کاربران می‌رسد. مدل مشکی - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - این خانواده کربنی نامیده می‌شود و مدل سبز هم با نام Fog عرضه خواهد شد. این خانواده حالا بیش - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - از قبل به آیفون - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ۱۳ و - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ۱۳ پرو - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - شباهت پیدا کرده و رده قیمتی آن‌ها را هدف قرار داده است. آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو به ترتیب با قیمت ۷۹۹ و ۹۹۹ دلار معرفی شدند.

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که اپلیکیشن دوربین پیکسل ۶ از ۵ آبان منتشر می‌شود تا برای عرضه عمومی در تاریخ ۶ آبان در دسترس باشد.

اگرچه گوگل در میان کاربران اندروید به برند محبوبی تبدیل شده، اما در بخش سخت‌افزار موفقیت چندانی نداشته است. گوشی‌های سری پیکسل هنوز نتوانسته‌اند جای پای - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - خود را در - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - بازار گوشی‌های هوشمند - تعمیرات یخچال بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - پیدا کنند، ولی گوگل امیدوار است بتواند با تراشه اختصاصی تنسور یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند.

سری پیکسل ۶ علاوه بر تراشه تنسور، از باتری بزرگ، نمایشگر روان و دوربین قوی‌تری بهره می‌برد تا شاید به نحوی بتواند رضایت کاربران را جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone