🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44172.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

جلبک دریایی به ساخت باتری های بادوام برای خودروهای برقی کمک می کند

باتری های لیتیوم-گوگرد به لحاظ تئوری، منبع انرژی ایده آلی برای لوازم الکترونیکی به شمار می روند، چون چگالی انرژی آنها دو برابر بیشتر از باتری های لیتیوم-یونی است و هزینه تولیدشان هم به لطف ...

باتری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های لیتیوم-گوگرد به لحاظ تئوری، منبع انرژی ایده آلی برای لوازم الکترونیکی به شمار می روند، چون چگالی انرژی آنها دو برابر بیشتر از باتری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های لیتیوم-یونی است و هزینه تولیدشان هم به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لطف بهره گیری از گوگرد ارزان قیمت، بسیار کمتر خواهد بود.

کاراگینان، صمغی است که از جلبک دریایی قرمز استخراج می شود

در این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - میان با یک مشکل اساسی روبرو هستیم: گوگرد به راحتی حل می شود و بنابراین طول عمر باتری بسیار کم خواهد بود. اینجاست که دانشمندان آزمایشگاه ملی لارنس برکلی (Berkeley Lab) در آمریکا وارد صحنه می شوند. آنها به تازگی کشف کرده اند که ترکیب به دست آمده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از جلبک دریایی قرمز به نام «کاراگینان» قادر است باتری لیتیوم-گوگرد را در حالت پایدار نگه داشته و استفاده از آن در دستگاه های الکترونیکی را میسر سازد.

آنها از ترکیب فوق به عنوان ماده نگهدارنده قطعات مختلف باتری استفاده کردند و دیدند کاراگینان با گوگرد واکنش داده و از انحلال آن جلوگیری می کند. هدف نهایی این تیم، تولید پیل هاییست که هزاران سیکل شارژ را تاب بیاورند، رقمی که به مراتب بیشتر از باتری های کنونی است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

مزایای این کشف به راحتی قابل درک است، مثلاً باتری موبایلتان دیرتر تخلیه می شود. با این حال محققین می خواهند از این فناوری در صنعت حمل و نقل استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنند. از آنجا که باتری لیتیوم-گوگرد سبک تر از نمونه های لیتیوم-یونی است، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بهترین گزینه برای تعبیه در پهپادها و هواپیماهای برقی به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شمار می رود.

باتری های لیتیوم-گوگرد صنعت خودروهای برقی را متحول می کند

خودروهای الکتریکی نیز از توسعه این باتری ها بی بهره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمی مانند. جنرال موتورز (GM) یکی از شرکای اصلی آزمایشگاه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برکلی به شمار می رود و بنابراین با استفاده از باتری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های لیتیوم-گوگرد در ماشین های برقی این شرکت از جمله شورلت بولت، هم کاهش قیمت و هم افزایش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مسافت پیموده شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با یک بار شارژ را شاهد خواهیم بود.

گفتنیست این تحقیقات هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و محققین باید اطلاعات بیشتری در مورد واکنش کاراگینان با گوگرد و قابلیت برگشت پذیری آن به دست آورند. با این حال تکنولوژی باتری های لیتیوم-گوگرد کاملاً دست یافتنی به نظر می رسد و باتری های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ارزان تر و بادوام تر را نوید می دهد.

- تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone