🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44173.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر حرفه ای لنوو با پردازنده کیبی لیک و کارت گرافیک Quadro معرفی شد

فقط لپ تاپ ها نیستند که روز به روز با پیشرفت پردازنده ها و کارت های گرافیکی از ضخامت و وزنشان کاسته می شود. اخیراً لنوو از کامپیوتری رو میزی با نام P320 Tiny رونمایی ...

فقط لپ تاپ ها نیستند که روز به روز با پیشرفت پردازنده ها و کارت های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گرافیکی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از ضخامت و وزنشان کاسته می شود. اخیراً لنوو از کامپیوتری رو میزی با نام P320 Tiny رونمایی کرده که پیکره بندی سخت افزاری را فدای وزن کم و اندازه کوچک نکرده است.

کامپیوتر مورد اشاره که وزنی در حدود مک بوک ایر (1.3 کیلوگرم) دارد از تازه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ترین نسل پردازنده های اینتل با مدل Core i7-7700T، کارت گرافیکی Quadro P600، حافظه رم DDR4-2400 تا سقف 32 گیگابایت و ماکزیمم دو ترابایت فضای ذخیره سازی به همراه دو درگاه حافظه M.2 SSD بهره می برد.

این کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 1.3 کیلوگرمی، هم وزن مک بوک ایر است

گفتنی است علی رغم ابعاد کوچک (3.6 در 18 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در 18 سانتی متر)، P320 Tiny تعداد قابل توجهی پورت را هم در خود جای داده است. به عنوان مثال می توان به شش درگاه USB 3.0، پورت های صوتی واقع در جلوی دستگاه، اترنت و شش پورت برای انتقال تصویر (چهار مینی دیسپلی و دو دیسپلی پورت) اشاره کرد.

باید گفت کمپانی ها برای ساخت چنین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دیوایس های کوچکی ملزم هستند تا برخی قسمت ها را قربانی کنند. لنوو هم برای توسعه کامپیوتری با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چنین ابعادی مجور شده است تا منبع تغذیه آن را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به خارج از دستگاه منتقل کند، با این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حال هنوز هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از فضای اشغال شده روی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میز کار به مقدار زیادی کاسته خواهد شد.

ناگفته نماند کامپیوتر P320 Tiny با قیمت پایه 800 دلاری به فروش خواهد رسید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و سفارش کانفیگ Core i7-7700T و رم 32 گیگابایتی همراه با بیشترین مقدار حافظه M.2 SSD، قیمت آن را حداقل به دو برابر افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone