🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44171.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل و ایکیا برای فروش مبلمان منزل اپلیکیشن واقعیت افزوده می سازند

اوایل ماه جاری میلادی شرکت سوئدی ایکیا (IKEA) از چندین طرح آینده نگرانه رونمایی کرد؛ مثلاً فناوری «کلیک» (Click) که زمان مورد نیاز برای اسمبل و سر هم کردن مبلمان و لوازم منزل را از ...

اوایل ماه جاری میلادی شرکت سوئدی ایکیا (IKEA) از چندین طرح آینده نگرانه رونمایی کرد؛ مثلاً فناوری «کلیک» (Click) که زمان مورد نیاز برای اسمبل و سر هم کردن مبلمان و لوازم منزل را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از چند ساعت به چند دقیقه کاهش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می دهد. این کمپانی همواره تلاش داشته تا از ابزارهای دیجیتال برای افزایش فروش محصولاتش بهره گیرد و اکنون در کنار اجرای طرح های آزمایشی با شرکت های ثالث، قصد دارد همراه با اپل به حوزه واقعیت افزوده (AR) قدم بگذارد.

در تازه ترین اخبار مربوط به همکاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این دو شرکت، مشخص شده که ایکیا می خواهد یک اپلیکیشن خرید مبتنی بر AR - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را با همکاری اپل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسعه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دهد. «مایکل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - والدسگارد» رئیس بخش تحولات دیجیتال کمپانی سوئدی می گوید:

این برنامه نخستین اپ واقعیت افزوده است که به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

با استفاده از این برنامه، مشتریان می توانند قبل از خرید، لوازم منزل و مبلمان را به صورت مجازی در منزل خود تست کنند. به گفته والدسگارد، به زودی خرید هم از طریق اپلیکیشن صورت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گیرد:

هدف نهایی ما این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است، اما نمی توانم قول بدهم که در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه اولیه برنامه، سیستم پرداخت از طریق اپ به درستی کار کند.

این مقام ارشد ایکیا می گوید اپلیکیشن مورد بحث در پاییز سال جاری میلادی عرضه شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و هرگاه محصول جدیدی توسط شرکت تولید گردد، ابتدا به اپلیکیشن AR راه خواهد یافت. در زمان انتشار، حدود 500 الی 600 نمونه محصول در این اپلیکیشن iOS وجود خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

والدسگارد معتقد است دانش فنی اپل و پیشرفت های اخیر آنها در حوزه واقعیت افزوده برای تکمیل حضور ایکیا در خانه های مشتریان نقشی حیاتی دارد. آنها همچنین به تعداد زیاد کاربران اکوسیستم اپل چشم دوخته اند که به زودی به بزرگ ترین پلتفرم AR جهان بدل خواهد گشت.

گفتنیست ایکیا در حال حاضر بیش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از 400 فروشگاه فیزیکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بزرگ در اختیار دارد، اما توسعه و تکمیل روش های فروش از طریق موبایل، رسانه های اجتماعی، واقعیت مجازی و شرکت های تجارت الکترونیک ثالث، همواره یکی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اهداف اصلی آنها بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone