🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44170.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

همه مشخصات فنی دوربین دوگانه در وان پلاس ۵ رسماً منتشر شد

همانطور که می دانیم وان پلاس 5 مجهز به ماژول دوربین دوگانه است اما تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون سنسورهای به کار رفته در آن در دسترس نبود. حالا به لطف جزئیات ارائه شده توسط وبسایت ...

همانطور که می دانیم وان پلاس 5 مجهز به ماژول دوربین دوگانه است - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اما تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون سنسورهای به کار رفته در آن در دسترس نبود. حالا به لطف جزئیات ارائه شده توسط وبسایت ورج می دانیم که دوربین دوگانه تعبیه شده در پرچمدار وان پلاس عملکردی به مانند آیفون 7 پلاس خواهد داشت.

به نظر می رسد که شباهت دوربین دوگانه وان پلاس 5 با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 پلاس تنها به چینش افقی و محل قرارگیری آنها ختم نشده و هم اکنون مطلعه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده ایم که کمپانی چینی در تلفن همراه خود از دو سنسور 16 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و 20 مگاپیکسلی بهره برده است.

با استناد بر اطلاعات منتشر شده باید گفت که دوربین اصلی وان پلاس 5 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی ساخته شده توسط - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سونی بوده که از گشودگی دیافراگم f/1.7 برخوردار است. در کنار آن هم یک سنسور 20 مگاپیکسلی حضور دارد که از لنز تله فوتو با f/2.6 بهره مند است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

دوربین دوگانه وان پلاس 5 عملکردی مشابه با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 پلاس خواهد داشت

گفتنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است با توجه به مشخصات مورد اشاره باید انتظار داشت که دوربین وان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پلاس 5 بتواند تصاویر بوکه و پرتره ای همانند آیفون 7 پلاس به ثبت برساند.

لازم به ذکر است مدیر عامل شرکت وان پلاس در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مورد به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کارگیری ماژول دوربین دوگانه ای شبیه به آیفون 7 پلاس اذعان داشته که «ما از سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گذشته در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حال توسعه و بررسی دوربین های دوگانه بوده ایم اما می دانستیم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که فرهنگ سازی آن هزینه های زیادی در بر خواهد داشت. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ما از اپل تشکر می کنیم که بازار را برای ورودمان آماده کرد.»

ناگفته نماند گزارش مذکور اطلاعاتی در رابطه با دیگر مشخصات سخت افزاری وان پلاس 5 در بر نداشته اما تأیید کرده که اسمارت فون مذکور گران ترین محصول وان پلاس تا به امروز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone